wtorek, 12 maja 2015

【黒バス腐】らくがき漫画【赤黒←青】 ([Parodia Kurobasu] Grafitti, manga [AkaKuro ← Ao])

Jeśli dobrze zrozumiałam planowane notki, powinien być dzień 12 maja roku 2015.
Pewnie tylko kilka osób wie, co to za dzień.
Stawiałabym na wtorek, ale nie o to biega. Znaczy fajnie, że jest wtorek, ale... dobra, zamotałam się.
A zatem... Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, Clair!
Zdrowia! Kasy! Gejów na ulicach! Muzeum spermy! Więcej AkaAka w internetach!
Zdanej matury na 101%!
Wszystkiego, wszystkiego naj ;3
*modli się, żeby nie pomyliła daty*
> klik <
Wyobraź sobie, że ci to zaśpiewałam czy coś... Nie, nie chcesz słyszeć jak śpiewam.
Ponieważ moje poszukiwanie stripa AkaAka spełzły na niczym... Pixiv stwierdził, że ma mnie pod paznokciem... Proszę, AkaKuro ;3
Myślę, że się spodoba.




Autor
***
*macha łapką z Mazur* Mam nadzieję, że wybrałam dobrze xD Przepraszam, że na 2 i 3 strony zabiłam kolorki... Poprawię jak wrócę ;3 Jeśli jednak pomyliłam daty, to masz na dowolny dzień xDD
EDIT: Poprawione kolorki i literówki, można zapisywać xD

10 komentarzy:

  1. Boże, jakie to piękne...
    Claire, będzie świętować. Szkoda, że zobaczysz to z opóźnieniem. Albo nie. Wszystko zależy od boga Wi-Fi xd
    Dobrze, a teraz idę rzygać tęczą i umierać dalej~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bóg Wi-Fi mnie opuścił, ale wróciłam już między żywych xD Cieszę się, że się podobało, choć robiłam to dosłownie na kolanie i muszę popoprawiać. <3

      Usuń
  2. AYO SPIERDALAJ Z MOJEGO, KURWA, MIEJSCA! JAK ŚMIESZ ZAJMOWAĆ MÓJ TRON?! CO TO ZA BUNT, KTOŚ TU DZISIAJ BARDZO UCIERPI, COŚ CZUJĘ!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pomyliłaś dat! Dzisiaj krul kosmosu obchodzi urodziny *vivat CLD, vivat* (do czego to doszło, żeby krul musiał sam sobie wiwatować...)
      AYO, NIE WYBACZĘ CI, ŻE MI MIEJSCE ZAJEBAŁEŚ, SZYKUJ DUPĘ~!
      A wiesz, że ja trafiłam wczoraj na AkaAka na pixivie? Na całe dwie strony, z czego pierwsza to była okładka xd
      Dziękuję za życzenia (jesteś pierwszą osobą dzisiaj, która nie życzyła mi powodzi zwłok i flaków xd), wgl nie sądziłam, że pamiętasz, kiedy ma urodziny, więc no. ZASKOCZENIE CUDOWNIE MIŁE NO I JESZCZE AKAKURO... DZIĘKUJĘ, YAZUŚ ♥
      A co się samego stripa tyczy... KURWA, AKAKURO, JAK JA KOCHAM TEN PARKING, NO JAK JA ICH KOCHAM, TO JEST WRĘCZ CHORE NO (choć nie tak jak AkaAka... zastanawiam się, czy mogę być jeszcze bardziej chora, czy zbyt dawno przekroczyłam już wartość progową nieskończoności). WIESZ, ŻE JA Z NIMI WEZMĘ WSZYSTKO~! A TO TWOJE WSZYSTKO BYŁO TAKIE PIĘKNE, NOOOO~
      Strasznie kocham te motywy z Akaszem-yandere, który chce Tetsu na własność. No i jeszcze to porównanie Tetsu do ptaka (i wgl Aho-in-the-friend-zone jest taki uroczy w tym stripie), kurwa no, rozpływam się... Takie śliczności... Tyle śliczności... CIESZE SIĘ PODWÓJNIE, BO TO ANGST, ALE PRZECIEŻ TY MNIE ZNASZ I WIESZ, CO ZWŁOKI LUBIĄ NAJBARDZIEJ ♥
      Nie no, aż go sobie zapiszę. AkaKuro nigdy za wiele xd

      Dziękuję za stripa i za życzenia i wgl za pamięć *dużo loffu*

      Weny, wypoczywaj sobie w krainie jezior (i pisz tam, kurwa, kolejny Temeraire! xd) ♥

      Usuń
    2. WIEDZIAŁEM, NO JA KURWA, WIEDZIAŁEM! XD
      CZEMU SIĘ Z NIKIM NIE ZAŁOŻYŁEM?
      HAHA, GENERAŁ PRZEJMUJE TRON, REBELIE SIĘ DZIEJĄ I W KIERUNKU CLAIRE LECĄ PEDALSKIE TRUPY I ICH PEDALSKO-TĘCZOWE FLAKI.
      CZY KRUL KOSMICZNYCH PEDAŁÓW JEST TERAZ ZADOWOLONY? XD

      Usuń
    3. NIE! KRUL NIE JEST ZADOWOLONY! MUSISZ SIĘ BARDZIEJ POSTARAĆ, ŻEBYM CI TO WYBACZYŁA!

      Usuń
    4. Komendant melduje, że nie brał udziału w buncie generała xD Nie no, jeśli jesteś zadowolona to chyba o to biegało ;D Szkoda tylko, że tyle błędów, na dwóch stronach zabiłam kolory, na jednej jest literówka... Polecam pobrać jeszcze raz, gdy na dole pojawi się ,,Edit: poprawione''. W sumie też znalazłam jedno. Słownie jedną stronę, która zaraz przechodziła w AkaKuro, bo Oreshi znikał. A co do Tema... no, zobaczysz.

      Usuń
  3. Królestwo za takie AkaKuro, ta zaborczość jest wyjątkowo ujmująca, zarówno ta pierwsza, nieświadoma i bardziej otwarta w drugiej części... plus ten Aomine, spodobało mi się użycie słowa "zniesmaczony" (lepsze to niż "rzygać mi się chce" wolę mniej prymitywną wersję Ao) odniesienie się do lotek, fajna rzecz no ;w;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak patrzę, patrzę... Zmiana awatara? Jak mam cię teraz kojarzyć z rudzielcem? xD W sumie nawet nie pomyślałam o wulgarniejszej wersji, te słowo mi tu idealnie pasowało ;D Tego typu AkaKuro są wspaniałe, a ten czekał na uwagę już bardzo długo ;D

      Usuń
    2. Zmiana prawdopodobnie czasowa, bo ostatnio Akashi wybitnie mnie wkurza :D' Poczekam na koniec Kuroko i do niego wrócę, obecny trochę bardziej pasuje do mojego rzeczywistego wyglądu (ten grymas <3) ale jest trochę zbyt kolorowy, lubię prostotę i wolę większe ograniczenie barw :D
      Prawie udało ci się mnie zaskoczyć czymś nowym, ale w połowie skojarzyłam, że kiedyś przeszukiwałam pixiv, tłumaczenie jest zawsze cacy XD

      Usuń