czwartek, 2 lipca 2015

【腐】遠恋に負けない話 ([Fake] Opowieść o nie przegrywaniu w miłości)

Dla Monte-chan



















***
Najpierw wyjaśnienia - ''chuu'' to onomatopeja na buziaka (wiem, że wiadomo, ale jakby ktoś, coś...), linki ,,Skąd to mam'' są dwa bo w osobnych linkach przetłumaczyła części tego samego stripa, a tytuł... nie polegajcie na moich tłumaczeniach z japońskiego, moje kanji nadal płaczą w kącie.

Godzina jakże cudowna, ale mamy wakacje, kto wyspanemu zabroni xD Myślałam, że zejdę tłumacząc to. Niby fajny, ale kurczę... nie lubię tego shipu. Strasznie długo się zabierałam do roboty. No i w pewnym momencie o mało nie zapisałam białych napisów na białym tle... xD''

Dla tych, co sądzili że kiedyś ujrzą rozdział Tema... *śmieje się nerwowo* Mój wen ma inne plany xD W związku z tym zapowiadam już po kolei - shota totalnie randomowego, 3 rozdział Idola i shota z JuAla. Nic nie poradzę, że to moje OTP''' 
Ponieważ mam sporo stresu związanego z wyjazdem na konwent (jadę na Animatsuri) wątpię, żebym potrafiła usiąść i napisać rozdział Tema... ale po powrocie się za niego wezmę, obiecuję!

7 komentarzy:

  1. AkaKise nie skomentuję, bo ten ship dla mnie nie ma prawa istnieć.
    A co do części informacyjnej - TAK, JA MYŚLAŁAM, ŻE UJRZĘ TEMA W TYM TYGODNIU, BARDZO TAK MYŚLAŁAM. I JESTEM BARDZO ROZCZAROWANA.
    Randomowy shot? *zastanawia się, co dla Yazu jest randomowe* Ołgej, ciekawość mi zrobiłaś xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja część informacyjna rośnie... xD Spoko, co kto lubi.
      Randomowy bo go kompletnie nie planowałam. W sensie nie spontaniczny, ja nie mam takich pomysłów na spontana. Po prostu randomowy.
      A za Tema nie przepraszam. Mam całe 10 zdań i dostaję ataku śmiechu i histerii jak na nie patrzę. Nie wiem, jak możecie to czytać, to jest moja porażka.

      Usuń
  2. Dziekuję za poświęcony czas.
    Ale teraz jest era YISUO.
    Yisuo mym bogiem, a Evarus.
    LoL tak bardzo.
    Uzależniła się. ^^
    Ta gra w ciągu.
    Pozdrawiam! ~WIŚ* /ex WMM
    .
    .
    .
    *Wielki Imperator Świata

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie spodziewałam się czegoś tak przyjemnego po AkaKise, a to jest naprawdę super :D Szczęście aż bucha z tego stripa, strasznie im zazdroszczę.
    ... to właściwie moja trzecia próba napisania komentarza od wczoraj, ale muszę użerać się z zawirusowanym, starym rzęchem, który wyłącza się co kwadrans i może tym razem się uda. Napisałam dla ciebie miniaturkę, zgadnij do czego~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Abwww, zaraz idę ją czytać, tylko zmieniałam ten szablon >////////< No właśnie przez to buchające szczęście dostawałam mdłości xD Jej, a ja myślałam, że to mój komputer ledwo zipie... Biedna Wei ;<

      Usuń