niedziela, 19 lipca 2015

Wolves and Rabbits

Autor
Skąd to mam
***
UWAGA, NIUS NAD NIUSY. Jest to pierwsza część serii stripów (aktualnie 5, z tego co jest przetłumaczone) z głównym motywem AKAFURI (i trochę AoKuro<-Kise). Seria jednak tak chwyciła mnie za serce *przeuroczym Tetsu* że postanowiłam zrobić ją całą. TAK, AKAFURI
Poza tym zmienił się wygląd Spisu treści. Staram się przerobić go tak, by był bardziej przejrzysty, mam nadzieję że nie przekombinuję xD

Dawno nie edytowałam... W sumie ostatnio całkiem sporo pisałam, co nie? *nikt nie czyta tych wynurzeń, ale Yazu musi pogadać* W następną sobotę wyjeżdżam na dwa tygodnie na Mazury. Internetów brak, to i Yazu nie będzie... Spróbuję coś tam napisać, ale biorąc pod uwagę ilość książek jakie ze sobą biorę (przypominam sobie całego Temeraire'a) i dysk Judyty (caaaałe Supernatural *.*) nie liczyłabym na to xD Na chwilę obecną nie kojarzę więcej ogłoszeń parafialnych.

11 komentarzy:

  1. To ostrzeżenie z AkaFuri to mogłaś dać na górę, wiesz? Żeby taka ja nie dostała w trakcie czytania drgawek i prawie nie rozwaliła laptopa.
    Fakt faktem, Tetsu uroczy i AoKuro bardzo milusie, ten tekst z poleżeniem zdobył moje serce, ale... ale jeśli tu ma dominować AkaFuri, to no... Raczej sobie odpuszczę tę serię. Nawet takie urocze AoKuro nie zachęci mnie do czegoś, gdzie pojawia się mój znienawidzony ship. Gomeeeeeen~ Nie miej mi tego za złe, co?

    O, to udanego wyjazdu Ci życzę (DUŻO CZASU NA PISANIE TEMA, TAK, TO JEST SUGESTIA AKA GROŹBA, INTERPRETUJ JAK CHCESZ XD)

    Weny~!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ekhm, na pierwszej stronie pisało jakie postacie występują. Sorry, ale AoFuri to ja jeszcze nie widziałam xDD Nie obrażę się na ciebie, pewnie że nie. Nikomu nie każę czytać shipów, których nie znosi xD Ale postaram się, by było poprzetykane jakimś miodem na serce~

      To będzie męka jak zwykle, ale dziękuję xD Jak na razie postanowiłam przypomnieć sobie książkę (liczę, że wrócą mi feelsy i wcale się nie załamię tym, co ja im zrobiłam) a w planach pisania mam tylko kocią antologię. Powiedziałam przecież, że max 2-3 rozdziałów Tema w wakacje xDD

      Usuń
  2. Oczywiście jaram się tą serią stripów, ale jedno mnie najbardziej ucieszyło - SUPERNATURAL
    Ogladaj, bby <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *zieeew* Jestem na chyba 5 odcinku 7 sezonu, daj żyć xD Ale będę oglądać, w końcu nie będę siedziała na słońcu czy pływała w jeziorze... Życie realne to zło ;.;

      Usuń
  3. Pamiętam, że czytałam to jeszcze kilka tygodni temu i w dodatku w języku niemieckim, więc tłumaczenie na polski mnie zbytnio nie uszczęśliwi, ale i tak z przyjemnością to przeczytam.
    Zbytnio nie lubię AoKuro, ale AkaFuri już bardziej, więc zajmę ci sporo wolnych miejsc na komentarze, Yazuś!

    Mina Furihaty, gdy wpada w ramiona Akashiego wyraża więcej, niż tysiąc słów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh ;P Cóż, moja praca ma niestety to do siebie, że mogę tłumaczyć tylko z angielskiego. Japoński to nadal o półkę za wysoko.
      Jak to mówią gust jest jak chuj, każdy ma swój. Ja tam wolę na odwrót, kocham AoKuro i ledwo akceptuję istnienie AkaFuri. Wolnych miejsc na komentarze jest dużo, więc zajmuj ile ci się spodoba!
      Ekhm. Nie skomentuję tej miny bo to musiałby być hejt, i po co? ;P

      Usuń
  4. AkaFuri :3 Tak bardzo hejcą ;__; Szmutek tak bardzo...
    No co mam powiedzieć?
    No nie wiem...
    Wiem tylko, że ten jeden dymek w wersji polskiej jest wyraźniejszy xd
    Miłej zabawy z TEMACOŚTAM i Supernatural~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AkaFuri istnieje po to, by je hejcić... Chociaż te stripy, które czytałam z tą parą wywołały mi na twarzy psychopatyczny uśmiech, np czytałeś taki jeden gdzie jest AkaFuriAka? To dopiero była jazda.
      No tak, jeszcze raz dzięki za pomoc z tą chmurką xDD No musiałam ją wyraźniej zrobić, a nie tak jak tamta laska, że się przeczytać nie dało xD Znałeś tego stripa, więc nie ma co się rozpisywać xD Dzięki~ Tema biorę tylko pierwszy tom, nawet nie próbuję się oszukiwać że uda mi się przeczytać drugi, a potem w trzecim jest już Tharkay~ Abww, nie mogę się doczekać, nigdy nie zapomnę trzeciego tomu. TAM BYŁY FEELSY JAK Z SEYONNE I ALEKSANDREM. Potem dopiero w 5 i 6 było fajnie, a 7 i 8 nie czytałam w ogóle, bo... nie będę spoilerować xDD

      Usuń
  5. Dobrze, jestem i nadrabiam. Muszę przyznać, że bardzo ciężko było mi coś na ten temat napisać (stąd długi brak odzewu), bo chociaż to jeden z moich ulubionych stripów, to naprawdę robi mi się przykro, jak hejtują pairing o który długo walczyłam i w efekcie mi się często obrywa, nawet nie bezpośrednio, taki drwiący zerk :>'' Można czegoś nie lubić, ale no... szanujmy się.
    Nie bierz tego tak bardzo do siebie, po prostu poczułam potrzebę wytłumaczenia się z nieobecności :D' Pomijając tę chwilę szczerości strasznie podoba mi się "króliczkowanie" postaci, moment AoKuro jest przeuroczy ;//////;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korzystając z przebłysku internetu odpowiadam xD Z jednej strony mi głupio, bo wiem co to znaczy lubieć hejcony ship. Z drugiej strony no... nie lubię AkaFuri, chociaż przez tego tumblerka w linku na górze coraz bardziej zyskuje w moich oczach. Mimo to mam nadzieję, że nie hejcę go aż tak...
      Cała ta seria stripów jest taka abwwww, zrobiłam ją już w całości, jak wrócę to powrzucam ;///////;

      Usuń
    2. Nie, na szczęście nie :D Akurat w twoim przypadku widzę delikatne zniechęcenie które w pełni rozumiem i akceptuję, nie trzeba wszystkiego lubić XD Oww, jak fajnie ;/////;

      Usuń