sobota, 8 sierpnia 2015

Wolves and Rabbits 2




Autor
Skąd to mam
***
Tam ta ra daaam! Oto i wróciłam. Wiem, nie tęskniliście. Ale wróciłam. Nie wiem, czy mam coś do powiedzenia, w sumie... to nie i tak. Mam zrobioną już całą tą serię, ale żeby nie zamęczać anty-fanów AkaFuri będzie poprzetykana... no właśnie. Czymś. Po poprzednim poście (który uległ usunięciu) zrozumiałam, że chyba mi się już w dupie poprzewracało. Byłam gotowa go bronić, kompletnie zapominając że czytelnicy nie znają podłoża fabularnego i zupełnie nie zrozumieją o co biega. Gomen *ukłon* ;.; Mam swoją listę wymówek, dlaczego zdecydowałam się publikować go, ale to może na inną okazję.. xD

Nie zapowiadam nic. Co będzie, to będzie, kto wie, co skończę...

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. A co ja niby napisałam? Ja wiem, że nikt nie tęsknił xD

      Usuń
    2. MUSIAŁAM TO POTWIERDZIĆ, YAZUŚ.

      Akafurałkowe orgazmy nadeszły, teraz czas popełnić samobójstwo, meh.

      XDDDDD

      Usuń
  2. Yazu wróciła! *pata* Odpoczęłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yop, wróciłam xD Nie, nie odpoczęłam. Te wyjazdy na Mazury to koszmar nie wypoczynek, głownie z powodu mojej jakże czułej i kochanej rodzinki i gdyby nie to, że wzięłam sobie sporo rzeczy do zrobienia to umarłabym z gorąca i znudzenia. A tak to zedytowałam 7 rzeczy, prawie dokończyłam tłumaczenie gry, przeczytałam 4 książki, trzy razy przeszłam Wadanohara and the Great Blue Sea dla mojego FukaWada, przeczytałam całe Shokugeki no Souma i obejrzałam cały sezon Supernatural. No i huśtałam się na huśtawce przez pół dnia. Tęskniłam za domem jak diabli.

      Usuń
  3. Ta rodzina to zawsze wszystko zepsuje -__- ale już koniec, już w domu! Dużo zrobiłaś, zazdraszczam! Sama bym najchętniej leżała i gapiła się w sufit godzinami ;a; resztę wakacji w domku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie umiem leżeć, mam motor w dupie i muszę coś robić xD A że nie potrafię spędzić kilku godzin na czytaniu odpowiedzi na asku czy jakimś innym portalu społecznościowym, bo mnie tam po prostu nie ma no to pracuję xD Aczkolwiek płaczę, bo skończył mi się trial RPG Makera, a polska wersja językowa jest za stara i nie mogę dokończyć tłumaczenia gry, normalnie aż żal mojego zmarnowanego czasu. A tak się cieszyłam T_T Poza tym prawdopodobnie od września nie będę miała w ogóle czasu na bloga, więc chcę się cieszyć edycją i graniem póki mogę xD Jutro jadę do Kuro, a poza tym to tak, resztę wakacji spędzam w domku.

      Usuń
    2. A nie da rady jakoś oryginału ściągnąć z crackiem? Ale fakt, zaraz wrzesień, do szkoły czas ;a; a ja w końcu bronić licencjat. Mam nadzieję, że się dobrze bawisz u Kuro, zakopcie się w doujinach! <3
      I w ogóle dziękuję pięknie za komentarz, był piękny *beksa* poprawił mi humor jak nie wiem co ;////////;

      Usuń
  4. Nie będę cię zamęczać pierdoleniem o AkaFuri (które jest dla mnie po prostu ładne, ale nie będę prowokować prychania na moje dziecko), powiem tylko, że widzę ładne AoAka na dole i jak zwykle dziękuję ci za polskie tłumaczenie XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, proszę bardzo ;D Coś długo się zastanawiałam, gdzie jest to AoAka, czy moje zmysły się przytępiły...?

      Usuń