środa, 12 sierpnia 2015

Vanilla Milkshake


Autorka & Skąd to mam
***
Przetłumaczone i umieszczone za zgodą autorki~ Znane, ale nie mogłam się powstrzymać *sparkli* Poza tym użyłam innej czcionki, by lepiej oddać pismo ręczne. Dzisiaj caaaały dzień spędziłam na pięknych doujinach z Magi *.* No dobra, i w chińskiej knajpie xD Było super, i to wcale nie dlatego że utonęłam w czytaniu... xD Kuroś była taka kochana, że podarowała mi breloczek~

Ponieważ już mam pewność co do tego, od tej soboty (15.08* ahh, te literówki) co tydzień będę wypuszczać kolejny chapter Gokuto Jihen. Jest to manga narysowana na podstawie jednej z horrorówek, w angielskim tytule Underworld Capital Incident. Grę tłumaczyła Tosiaki. Jak na razie są 4 chaptery, jednak tylko 3 mam w wersji angielskiej. Potem będą dochodziły tak, jak zdążę przetłumaczyć xD

Co do dalszych zapowiedzi - po tym tu na górze znów AkaFuri, a potem trochę AkaKuro i AoKuro.

13 komentarzy:

  1. BĘDZIE AKAKURO?! *serce wyskoczyło jej z piersi*
    O BOŻE, O BOŻE, O BOŻE, TAQ!

    Nie wiedziałam, że są doujiny z MayuKuro. Tak, nie znam tego tu. W sumie nigdy nie szukałam, więc to dosyć zrozumiałe xd I w ogóle, to jakiś kanon, że Mayzumi woli czekoladowe shake'i? W sensie, no nawet ja twierdzę, że waniliowe są zajebiste i tylko waniliowe jestem w stanie pić (w końcu shake to też słodycz). Jak można lubić/woleć czekoladowe... brrr *wstrząs*

    Jestem pewna, że coś jeszcze chciałam napisać, a może o coś zapytać, ale za cholerę nie pamiętam, co to było, więc no... *głupia skleroza*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stripy AkaKuro, stripy xd
      Na pixivie jest tego całkiem sporo, w sensie MayuKuro, a jeśli Mizashi wyrazi zgodę (nie wiem, może wyrazi) to przetłumaczę jeszcze z 2-3 z jej stripów. Ja znam je taki szmat czasu, a i tak kocham całym sercem! Tak, czekolada i wanilia to ich kanon. Oni są niby tacy sami, ale różnią się w takich drobnych szczegółach - Mayuzumi lubi light novele, czekoladowe shake'i i gra dla samego siebie. Kuroko lubi powieści historyczne, waniliowe shake'i i gra dla zespołu. Pewnie teraz o czymś zapomniałam, ale to takie główne xD Dochodzi jeszcze ich wewnętnrza mentalność itd, itd *mogę o tym gadać ile wlezie* O te rzeczy się wiecznie spierają, obaj z równym uporem i zawziętością. Ja tam kocham czekoladowe, waniliowe są mdłe T_T
      Przypomni ci się o 4 w nocy #sprawdzoneinfo.

      Usuń
  2. Oh, urocze...
    Ale, kurwa, czy cienie żywią się tylko produktami mlecznymi?! Do tego czymś tak ohydnym jak shake? Chcę zobaczyć Kuroko z befsztykiem, albo pieczenią wołową z miodem i cytryną... I JESZCZE CIPEK PRÓBUJE SZERZYĆ TĘ PSEUDO WANILOWĄ PÓŁPŁYNNĄ PAPĘ W ŻYŁACH INNYCH Przecież to już zakrawa pod shakeoholizm >.<"
    Wybacz, szerzę swą nienawiść do tej parodii lodów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cienie żywią się jajkami i shake'ami. Kuroko x Wanilia to kanon. Czy ja wiem... Ja tam lubię tą podróbkę lodów, choć nie piłam żadnego od 10 lat. A obaj jedzą tak mało, że ciężko mi sobie wyobrazić ich wpieprzających stejka. No chyba, że w dystyngowanej restauracji, obaj z należytą manierą. Poza tym on nie próbuje szerzyć wśród innych, tylko u Mayuzumiego. Na tym polega cała gra ;P
      Ale masz 100% prawo ich nienawidzieć, choć ciężko mi zrozumieć twoje powody. Spoooko~

      Usuń
    2. Kuroko x Wanilia... Yazuuuuuu mój musk!!!

      Usuń
    3. Boże, nie czytałaś tej kłótni Kiseki o to, który ship z gejobasu jest najlepszy, a Tetsu mówi "Kuroko x Wanilia. Wszyscy wiedzą, że to kanon"? XD

      Usuń
    4. Cholera... Nie znam. Zalinkujesz?
      Ale zobacz u mnie na Weil wir do czego doprowadziłaś ;n;

      Usuń
  3. MAYU SIĘ NIE ZNA, TYLKO WANILIOWE *suuuuulrp*
    Właśnie sprowokowałaś mnie do odwiedzenia tagu na tumblrze, dawno mnie tam nie było'''''''' MayuKuro potrzebuje więcej miłości, a nie tam jakieś MayuAka *wzdryg*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mayu się zna, waniliowe są mdłe, a czekoladowe przepyszne! *nie znosi wanilii* TAK, MayuKuro potrzebuje więcej miłości!! Chociaż mam jednego stripa MayuAka na oku do przerobienia ;P ALE TYLKO JEDEN, PRZYSIĘGAM! Mayuzumi należy do Kuroko!

      Usuń
    2. Przez chwilę weszłam w tryb "chcesz się bić?" XDD''''''
      Mnie akurat szejki przekonały do wanilii, jak próbowałam czekoladowe, które niby powinny mi bardziej smakować nie było takiego kopniaka @_@'' Mayu do Kuroko, ale Akashi może go raz macnąć, nic się nie stanie, dzieci z tego nie będzie... chyba D:

      Usuń
    3. *wystawia pięści* No, dawaj, dawaj xDD'' Kiedyś lubiłam wanilię, teraz mi niedobrze od samego zapachu tego cholerstwa. On go nawet nie maca, bo tam główną rolę grają piyo, ale chyba masz rację... Chociaż biorąc pod uwagę zdolności Akasha Mayuzumi zaszedłby w ciążę z samego strachu przed jego gniewem *kij, że jest seme* xDD''

      Usuń
  4. Nigdy w życiu nie piłam shake'a, ale jeżeli Tetsu mówi, że waniliowe lepsze, to znaczy, że waniliowe są lepsze! #niechęć_do_Mayuzumiego_tak_bardzo xd
    Śliczny breloczek, też chcę breloczek, tylko że ja chcę taki z Toshiro xD Co ten Bleach ze mną zrobił, gdzie mój brak potrzeby posiadania pierdół? ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. UDŁAW SIĘ, CZEKOLADOWE SĄ LEPSZE *płacze, bo nikt jej nie rozumie* Można takie z łatwością kupić za 2 zł na surogayi~ Tylko że strona jest po japońsku xD Też nie czułam takiej potrzeby dopóki nie pojechałam na pierwszy konwent. Zobaczysz, jak ujrzysz te stoiska to ci się odwidzi nie kupowanie xD

      Usuń