wtorek, 18 sierpnia 2015

Wolves and Rabbits 3






Autor
Skąd to mam
***
Następuje mała zmiana w grafiku zapowiadanym poprzednio - będzie AkaKuro, bo obiecałam, ale po nim będą dwie inne rzeczy, AkaFuri, i wracamy do AoKuro. Natomiast z mojej zwyczajowej gadki...Mimo wszystko liczyłam na większe zainteresowanie Gokuto Jihen. Rozumiem, można nie znać gry, ale manga naprawdę jest dobra~ Wybaczcie mi tą reklamę, ale chociaż robię to dla własnej satysfakcji, troszkę mi smutno gdy patrzę na te biedne wyniki. Poza tym nagle przypomniałam sobie o zakładce Zamówienia, więc chciałabym oznajmić, że to AkaFuri uznałam za spełnienie prośby o ,,fluffiaste AkaFuri''. Chyba podchodzi, co nie? *upycha kolejne rzeczy do grafiku* Czyli po AoKuro będzie któreś z zamówień hanamiyii (to było Koutarou z Hayamą, dobrze pamiętam?) oraz SPRÓBUJĘ dokończyć nieszczęsne AoAka dla Eio. Tego drugiego nie gwarantuję, nie sądziłam, że sieczka mnie aż tak przerośnie. Dlaczego oni nie mogą być bliźniakami? T_T

2 komentarze:

  1. Kocham całusy w czoło, praktycznie w każdym pairingu ;/////; człowiek się czuje taki bezpieczny. Dziękuję ci, że tłumaczysz strip i mangę dalej, mimo tej tyciej niewdzięczności ze strony czytelników. Gambaruj *głask głask*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całusy w czółko są przekochane >///////< Nie mogę oczekiwać, że ludzi łykną wszystko co im dam, mogę ich tylko zachęcać ;-; Ale będę gambarować ;-;

      Usuń