piątek, 25 grudnia 2015

Wesołych Świąt!

*yaawn* Wam też nie dają się wyspać?
Ale przynajmniej dostałam stertę słodyczy. Będę gruba. I szczęśliwa.
*otwiera miętowe czekoladki i merda ogonem*
Tak więc przechodząc bardziej do tematu, wesołych świąt!
Pedałów, weny, motywacji, wytrzymałości!
Pamiętajcie, celem każdego człowieka jest oduczyć się spać i zapierdalać 24/7!
...A przynajmniej tak twierdzą moi nauczyciele.
Nie dajcie się zwariować, czy to w pracy szefom, czy profesorom na uczelni, czy nauczycielom w szkole!
Przepierdolenie dnia na leżenie pępkiem do góry nie jest marnowaniem czasu!
Róbcie to, na co macie ochotę!
Nie wiem, czego jeszcze wam życzyć, więc tutaj skończę xD

Poza tym po raz kolejny życzę wszystkiego najlepszego Ayo! Nie dość, że prezent sprzedałam ci w ratach, to po terminie i w ogóle żal xD Ale że powiadomiłam grupę, że będę wstawiać te doujiny, to oto i są! To ship Noiz x Aoba z Dramatical Murder!

Urodziny chyba nie liczą się do dodatkowego shitu...? Poza tym oto i prezent na Gwiazdkę z Kurobasu! Niby to urodziny Kurosza, ale nada się... ;>






*sigh* Nie wymyśliłam nic więcej. Wybaczcie. Ale za to obiecuję, że przed Sylwkiem coś jeszcze wrzucę, postaram się nie tylko stripy'''
もう一度 メリクリスマス!
*popisuje się bo może*

4 komentarze:

  1. "Przepierdolenie dnia na leżenie pępkiem do góry nie jest marnowaniem czasu! Róbcie to, na co macie ochotę!" *sniff* mój ulubiony kawałek tekstu... szkoda tylko, że za taki argument dostaje się pasem (zgadnijcie, czyj ojciec dostał taki prezent pod choinkę... i kto ukrywa ponad 200 godzin szkolnych przepieprzonych na leżeniu'''''). Życie jest ciężkie. Przechodząc do komiksu:
    Kise... wykrakałeś'''' Kuroko ma szczęście, chorych trzeba rozpieszczać, przykrywać ich kocykiem, głasiać, przynosić im gorącą zupę, herbatę, masować plecki, przynosić okłady... no :CCCC zazdro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, u mnie nie da się mieć 200h nieusprawiedliwionych bez wiedzy rodziców, bo matka gotowa mnie zabić za 1 xD Nie wiem, po prostu mam dość podejścia "przecież jest już 8. czas najwyższy wstawać, przecież nie będziesz marnować całego dnia" albo "przecież masz wolne, nic ci się nie stanie jak poodkurzasz, pomyjesz kurze, podłogi, zrobisz pranie, wstawisz zmywarkę i ugotujesz obiad". O tak, kocham święta ;p
      Moim zdaniem Akashi postanowił NIE rozpieszczać Tetsuyi, czyli tak przeorać mu tyłek, aż nie będzie w stanie sobie przypomnieć jak Kise ma na imię xD Cóż, mnie podczas choroby mówią rzeczy z drugiego cytatu, w dzień po wypuszczeniu ze szpitala po poważnej operacji wychodziłam z psem na dwór xD

      Usuń
  2. Wreszcie przywlokłam tu swoją leniwą dupę (co z tego, że już 3 dzień nowego roku, kto by się tam takimi pierdołami przejmował xD).
    'Pedałów, weny, motywacji, wytrzymałości!' - tego każdy potrzebuje najbardziej. Szczególnie weny. I pedałów. Tak, pedały jednak stają na pierwszym miejscu xD
    Taaak, Akash, rozpieszczaj Kuroko, rozpieszczaj~ *właśnie odkryła, że jest na głodzie* Kiedy ja ostatnio jakiego yaoica widziałam? D: Wszystko wina tych głupich wampirów. W ogóle mam podejrzenia, że telepatka jest wróżką czy czymś w ten deseń (tam wszystko jest możliwe xd).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam xD Pedały to paliwo do życia xD Oprócz tej gry, o której ci mówiłam, mam dwie kolejne~ Myślisz, że uda mi się przeczytać Lalkę? xDD Ja jestem na haju po roucie Minka, mówię ci, kocham tego gościa. Niby gwałt itd, ale ten route ma głębszy sens. I za to go kocham.
      W tym twoim serialu to wszystko może się stać, wcale bym się nie zdziwiła gdyby z tego się w pewnym momencie Moda na Sukces zrobiła xDDD

      Usuń