sobota, 20 sierpnia 2016

#4エンドカードどうした (Kulisy 4 karty końcowej)





Autor*
Skąd to mam
***
* - Pixiv autora nie istnieje. Szczerze mówiąc, rozpoznaję tą kreskę i jestem na 10000% pewna że już coś od tej osoby robiłam, ale istnieje możliwość że w skutek zbytniego repostowania ich pracy usunęli pixiva. Naprawdę nie wiem... Postaram się znaleźć, czy są gdzieś indziej, czy pod inną nazwą... Na razie wybaczcie mi to, że jest wrzucone mimo braku linku do oryginalnego autora.
Chociaż brak autora naprawdę zepsuł mi humor (nie jestem wzorem obywatela jeśli chodzi o pilnowanie praw autorskich ale staram się zawsze wrzucać razem z autorem, w końcu to nie ja to rysowałam) i generalnie zapomniałam o tym komiksie (ehehe... gry mnie wciągnęły, do tego stopnia że mój twitter którego używam dopiero od kilku dni to jedno wielkie zbiorowisko bełkotu o nich) to... chyba jest w ten sam dzień! xD Znaczy, na pewno jest. Tak, dzisiaj jest 20. Dlaczego. *płacze* ja nie chcę do szkoły. Tak czy siak, mam nadzieję, że się wam podobało! A teraz idę na pokemony.

1 komentarz: