wtorek, 20 października 2015

Post informacyjny

Ekhm, a więc ten. xD Nie byłam pewna, czy coś pisać, w końcu ile mnie nie było? Tydzień? Może dłużej... *liczy* 8 dni. Ale ponieważ nie wiem, kiedy mój przestój się zakończy, to postanowiłam was poinformować. Ostatnio dzieją się różne, ekhm, rzeczy wcale nie gejowe koty które zajmują mi większość egzystencji. Combo szkoła + brak humoru + problemy zdrowotne + kilka innych rzeczy sprawiają, że nie mam siły. Ja wiem, że nikt nie będzie tęsknić, ale jakby coś...
No i bierzcie udział w ankiecie! Jeśli będę znała wasze preferencje, po prostu przestanę wrzucać dodatkowy shit, którego nikt nie chce czytać xD Tak więc zachęcam!

4 komentarze:

  1. *łączy się w bólu*
    *umiera codziennie na nowo, odkąd zaczęła studia*
    Trzym się, Pedale. Bądź dzielna ok. Musisz wytrwać ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzięłabym udział w ankiecie, ale przewijam, przewijam, cofam i znowu przewijam, a tam odpowiedzi: "EnAli", jak nie było, tak nie ma :c :c :c
    Dasz sobie radę! DDD; Pomyśl, że po liceum będą studia! DDD; A potem już tylko praca! DD; Codziennie praca! DDD; Aż do emerytury! DDD; xDDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Same here, od kilku dni mam ochotę wbiec z wrzaskiem w ścianę, bo parametry płyt głównych i drukarek zastąpiły mi mózg.
    Zagłosowałam w ankiecie już jakiś czas temu i teraz aż warknęłam na cztery głosy do horrorówek... teraz będą mnie ręce świerzbić na kantowanie w pracowniach, tyle komputerów''''''' No nic, dbaj o siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie tylko ty gwiazdo, nie tylko ty :c
    stay strong *tight hug*

    OdpowiedzUsuń