sobota, 3 października 2015

Seems To Be Getting Along With Shy Kuroko










Autor
Skąd to mam
***
Dopiero teraz to przeczytałam i płaczę ze śmiechu, miny Mukkuna i Aomine mówią same za siebie, a Akashi już pędzi wsadzić mu nożyczki w dupę xDD Z drugiej strony, ten Kuroko jest taki uroczy ;///////; Lubię Kuro-seme, bo jest zajebisty, ale Kuro-hime też jest świetny <33
Możliwe że będę wrzucać niezapowiedziane miniaturki xD Ostatnio to jedyne, na co mam czas i humor czy coś ;p Ale jeśli mi się uda choć troszkę nadgonić ze szkołą, to zapewne znów wrócę do systemu cotrzydniowego xD

6 komentarzy:

  1. Kuro-hime.... Nie, stanowczo za słodko. Nie lubię takiego Tetsu, zdecydowanie mi on nie pasuje. I jeszcze ta kreska dopełniająca słodycz... Gdyby to było AkaKuro to co innego xd Ale w sumie to jest AkaKuro. KiKise to tylko pretekst żeby prawidłowy ship wyszedł na światło dziennie. Ja wiem, że kiedy tylko Akasz przeczyta smsa, zwoła całe SWAT i inne służby żeby pojmały Kise. A potem ukaże go za tyrania jego własności. Po Kuro-hime może być tylko jego. Tak, taka interpretacja tego stripa zdecydowanie bardziej mi podchodzi xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh... A ja tam kocham tą serię. No cóż, gust jest jak chuj, każdy ma swój. W dodatku głównym shipem jest KisekiKuro, więc w sumie każdy może sobie własny ship wypatrzeć.

      Usuń
  2. Boskie jak prawie wszystko co tutaj wstawiasz , koniec najlepszy mam już w głowie obraz Akashiego .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ba, Akashi z mordem w oczach już pędzi, by wysłać Kise na ostry dyżur xD Aż mi się przypomniało z incorecctknb na tumblerze, Kise "Jestem zupełnie jak słońce!" Kuroko " To kolejny powód, byś oddalił się od Ziemi na 150 mld kilometrów" xD Cieszę się, że się spodobało :D
      Ciekawość każe mi zapytać, co nie jest "boskie" ale nie pytam, nie pytam... xD

      Usuń
  3. Wyobraziłam sobie dwie wersje Akashiego: pędzącego na Yukimaru i ostrzącego nożyczki w biegu, tak czy siak... Kise ma już przeorany tyłek :D Takie wykorzystywanie nieletnich bezbronnych powinno być dodatkowo karane, przykładową fangą w nos a nie "pisz do Akashiego, on się tym zajmie". Nie postaraliście się, panowie :D'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może jedzie na Yukimaru ostrząc nożyczki? xD I do tego takie "Szlag, nie wziąłem moich ulubionych..." *rozgląda się po pokoju rady, widzi byle jakie, biurowe nożyczki* "te się będą musiały nadać. w drogę, Yukimaru!"
      Podejrzewam że chłopcy nie będą tylko stali i się patrzyli, po prostu jakby sami go sprali to Akashi by się wkurzył, że nie zaprosili go do zabawy xD
      Czytając to wgl miałam takie "Serio...?" Kise jest po prostu w czepku urodzony, że mu ta gąsienica tak pomogła xDD

      Usuń