środa, 23 września 2015

【黒バス腐】好きと言いたい言いたくない【葉宮】 ([Parodia Kurobasu] Nie chcę powiedzieć, że chcę usłyszeć od ciebie "kocham cię")









Autor
Skąd to mam
***
*sigh* Przepraszam tych, którzy pomyśleli "Oh, a więc tą niespodzianką był brak notki" xD Ogólnie to miała być, ale... zapomniałam. Mnie też się zdarza. Poza tym w sumie nic nie przygotowałam, to co miało być tego dnia... Napisałam 2 rozdział zamiast 1 i usiadłam z "szlag by to" na ustach xD
Poza tym... ale długi tytuł. Serio. Masakra. Powinnam sobie darować i wstawiać tylko a) czysto japoński b) czysto polski c) pozostać przy angielskim i będzie kompromis xD
Tu miała być paplanina na temat tego, jak spędziłam sobie ostatnie dni, ale w sumie, nobody care xD Grafik może być na razie pusty, bo mam lenia i co mi się będzie chciało robić to wrzucę.

12 komentarzy:

  1. Powróciłam. Wreszcie choroba dała mi trochę czasu.
    Zabrałam się za to od razu, ze względu na paring, który przykuł moja uwagę od pierwszej chwili. Nosz cholernia, oni są sobie przeznaczeni.
    Shutoku to drużyna tsundere jak nic. Midorin... Miyaji... Jakiegoś pewnie też się tam wygrzebie. Klątwa jak nic. Hayamaaaa pedaleee zawstydziłeś go~ jak mogłeś go zawstydzić i nie wyruchać? Hańba ci Kotarou, hańba.
    Boże mam pewnie wiele do nadrobuenia... Ale nadrobię! Jak mój stan zdrowia pozwoli mi przypomnieć sobie jak się nazywam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż przeważnie wolę główne, nie "poboczne" shipy to jednak Hayama z Miyajim to naprawdę cudowne połączenie <3 Jakby tak spojrzeć to poza Takao wszyscy mogliby uchodzić za tsundere... Tak w sumie to każda drużyna ma swoją cechę przewodnią xD
      Jej, wracaj do zdrowia! Ja niby też jestem chora, ale dzięki tej chorobie od dwóch tygodni odpoczywam w domu i jestem najszczęśliwszym stworzeniem w moim pokoju. Nie spiesz się, nie ma co się przemęczać podczas choroby~ I zdrowiej, to najważniejsze!

      Usuń
  2. Ooooo, MiyaHana <3 Moje słodziaki <3
    Kocham tego shipka bardzo, wiadomo że nie tak jak AkaKuro na przykład, ale ogólnie feelsy i loffki bardzo. Także tak xd
    Stripy z nimi zawsze są takie urocze! Raz czytałam takiego po prostu przecudnego angsta, też jak byli już starsi, to chyba było połączenie MidoTaka i MiyaHana, o ile dobrze pamiętam. Cudo nad cudami!
    No a ten tu... CO TO, TO NIE, ANI SŁOWA, ASIO,
    TY WIESZ, ON TEŻ, KOCHA CIĘ, KOCHASZ GO,
    NA PEWNO NIE POWIEM, ŻE KOCHAM GOOO~!
    Moje pierwsze skojarzenie xd
    Ogólnie to ten... Mocno we fluff, ale całkiem przyjemny, no i do tego shipu fluff mi pasuje, więc yo, podobało mi się. Ogólnie ptaszki, kwiatki i kolorowe plemniczki xd

    Weny~!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie nie kojarzę za wiele rzeczy z nimi, kilka dzieł Gusari i to, co podesłała hanamiya. Ale tak, są przeuroczy >/////< Weź, od razu zaczęłam śpiewać tą piosenkę, kocham ją xD Cieszę się, że się podobało~

      Usuń
  3. JA CIĘ KURWA ZA TO KOCHAM
    TY NAWET NIE WIESZ JAK MI POPRAWIŁAŚ HUMOR
    TŁUMACZĄC MOJE KOCHANE MIYAHAJECZKI

    WYJDŹ ZA MNIE ZA TO, WYJDŹ.
    BĘDĘ CIĘ KOCHAĆ, PRZYTULAĆ, KARMIĆ
    I DAWAĆ YAŁOJCE.
    I GRAĆ W GRY.

    Miyaji taki uroczy, ten jego słodki rumieniec, omommo.
    Nie potrafię tego skomentować, jaram się tym i jaram.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DOBRZE, WYJDĘ ZA CIEBIE D; *staje za hanamiyą* Tylko wiesz, dużo czekolady xD Nyuu, ta historia jest chyba najsłodsza z tych co podesłałaś xD Chociaż ta, gdzie Sei skacze "Chodźmy się pieprzyć, Reo!" również kradnie serducho xDD A propo gier, Pom Gets Wifi to opis mojego życia w skrócie xDD Tylko ja nie mam takiego Shiby. Szmutek. Kogo mam shippować? :<

      Usuń
    2. POM GETS WIFI XDDDDDDDDDD
      dom jest tam, gdzie darmowe wifi.

      Usuń
    3. It's yaoi o'clock D; Dom jest tam, gdzie oprócz darmowego wifi masz urządzenie, na którym idzie to wifi wykorzystać xDD

      Usuń
    4. *Zauważyła Pom Gets Wifi i nie mogła się nie wtrącić* Yazu wyjdź za mnie, będziemy całymi dniami grać w gry i obżerać się ciastkami ;/////////////;

      Usuń
    5. 3 dni, jeden post, dwie oferty małżeństwa. Dobrze mi idzie xD Jeszcze trochę i bedzie trzeba przejść na islam, żeby pomieścić tyle żon ;o; ALE TAK, TAK *łzy szczęścia* A Pom Gets Wifi to świetna gra xD

      Usuń
  4. Królestwo za MiyaHaya <3 Trochę im zazdroszczę, takiej odwzajemnionej, prostej relacji z całkiem niezłymi szansami na dalszy rozwój, zwłaszcza że Miyaji kanonicznie (podobnie jak Hyuuga) wydaje się być niezłym homofobem XD'' Ostatnio czytam naprawdę dziwne książki ("Nietypowe rodziny", "Gejerel"), zrobiłam się strasznie wrażliwa na takie rzeczy *sniff*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MiyaHaya jest super xD Nawet jako rzucający ananasami homofob Miyaji nie zraziłby do siebie radosnego Hayamy xD Ja ostatnio czytam po 5 stron Tema dziennie usiłując sobie wmówić, że chcę dalej pisać to opowiadanie... Dlaczego nie mogę go wywalić ;.;

      Usuń