niedziela, 29 maja 2016

Konwent, konwent, i po konwencie

Hejou. Pewnie, że nikt mnie nie prosił o zdanie relacji z tego jak było. Tylko ja jeszcze się łudzę, że kogoś to obchodzi xD Okey, zacznę od zdjęć. Będę je na bieżąco komentować.
 Okey, tu będzie dużo, BO SÓL JEST PRAWDZIWA. BYŁAM NA STOISKU Z WIELOMA BRELOCZKAMI, I PYTAM SIĘ CZY JEST MAYUZUMI, BO WIDZĘ ŻE SĄ RARE Z KUROBASU. BYŁ SAKURAI, TAKAO ITD, TO SIĘ ZWYKLE NIE ZDARZA. PANI MÓWI "Mam wszystkich z kurobasu, poszukaj sobie" ŻEBYŚCIE WY MNIE KURWA WIDZIELI JAK WRZASNĘŁAM I ZACZĘŁAM PRZEKOPYWAĆ STERTY BRELOCZKÓW... PO CZYM ZNALAZŁAM TO. TO JEST RAZEL. RAZEL POCHODZI Z GRY LAMENTO, KTÓRA DOPIERO OD ROKU MA ANG PATCH. W POLSCE FANÓW LAMENTO TO KURWA GORZEJ ZNALEŹĆ NIŻ TEN JEBANY MERCH Z MAYUZUMIM. I. JEGO. BRELOCZEK. BYŁ. A. MAYUZUMIEGO. NIE. KURWWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!
Okey, już jestem spokojna...
 Stoisko z bdsm~ Moim zdaniem mieli sprzęt kiepskiej jakości, ale w sumie na oczy widziałam tylko bondage ze skóry, które też nie jest najlepsze... well.
 Pani Toriel, która była jedyną Toriel na konwencie, a nigdy nie grała w grę xDD
 Chciałam samego Bokuto dla Black, bo wiem że go lubi, ale powiedzieli że zdjęcia tylko razem. A w tle Kageyama który akurat przechodził obok xD
 Laski poznane w kolejkonie. Uparły się by nazywać mnie Jezusem i wpadałam na nie co 5 sekund xD
 Bishaamooooon! Brała udział w Euro Cosplayu, ale nie wiem, czy coś zdobyła.
 Na początku myślałam, że to bracia Hitachiin, ale potem się skapłam że to Honey i prawdopodobnie Tamaki. Przecież Hitachiin mają rude włosy xDD
 Było dużo Frisków i Char. Ja ze wstydu z moim kompletnie zjebanym cosplayem nawet nie próbowałam udawać Chary. DO TEGO OBRAZIŁAM SIĘ, BO LUDZIE PRZYNIEŚLI PRAWDZIWE NOŻE I NIKT IM NIC NIE ZROBIŁ. Uduszę pewną osobę, która mnie powstrzymała.
 Nie mam pojęcia kto to, ale podobała mi się spluwa. Pani okazała się być Rosjanką, która biednie kiwnęła główką jak próbowałam do niej powiedzieć "mogę zdjęcie?"
 Siostra Kuro, z którą pojechałam na konwent, miała stoisko z naklejkami z Undertale i Osomatsu. Podarowała mi jedną naklejkę z Charą, która teraz widnieje na moim telefonie.
 Ja nie kupiłabym mangi? JA? Zainteresowała mnie okładka (myślałam, że to hetero a tu ooops, BL) kreska ładniutka, fabuła... ekhm xD Ale dowiedziałam się ze to pierwszy projekt nowego wydawnictwa w Polsce, Ringo Ame. Mają dużo prac od Yamamoto Kotetsuko, którą polecam.
 Zdjęcie robione dla koleżanki. Ogólnie to jeden Deadpool szwendał się po konwencie, ale był trochę krawędziowy i bałam się zagadać. Ale na fb chyba będą zdjęcia jak bawił się pokrętłami Mettatona.
 Judal! Drugie coś z Magi dostępne na konwencie. Nie było nic. Jedna przypinka, jeden kubek, dziękujemy bardzo. Zero merchu z Magi, serio.
 Ten Asriel miał taki uroczy głos ;//////;
 Otp musi być xDD
 Po prostu te dwie wyglądały tak uroczo razem że aż nie mogłam, serio.
 Sansów było chyba 5 xDD Ale i tak siostra Kuro miała najlepszy kostium Sansa, sorki, nie zrobiłam jej zdjęcia. Ponoć na zdjęciach na fb z Magni gra pierwsze skrzypce.
 Mettaton. Tych widziałam 3, ale pozostałe dwa to były już Mettatony bez obleconka xDD
 To jest print który się dostawało do koszulki. Koszulka pod spodem (tak, próbowałam je zrobić kamerą do selfie, ja nie umiem w tą kamerę) i ogólnie polecam, na ostatnim zdjęciu macie stronę internetową, KOSZULKI SĄ CUDOWNE. SERIO. Ja tą kupiłam na spółę z Kuro w ramach prezentu urodzinowego dla mnie.

To na tyle jeśli chodzi o zdjęcia. Spaliśmy ogólnie w sali wystawców, bo sleepy były 20 min tramwajem od samego konwentu. Nie wiem, czy był to dobry pomysł, ale przynajmniej było bliżej do rzeczy. W środku była klima (chwalmy ten fakt) i tylko dzięki temu dało się żyć, bo pogoda była paskudna. Wiecznie tylko słońce i gorąc. Raz zapomniałam chustki na głowę... Dwie mocne tabletki przeciwbólowe później trzymałam głowę między kolanami żeby mi migrena przeszła. Co do samej oceny konwentu... Chyba sobie na dobre daruję wszelkie konwenty. Zaczynam mieć dość bycia upierdliwym piątym kołem u wozu. Tak jak na pierwszych dwóch jeszcze mogłam się do woli szwendać za dziewczynami, tak na tym... Wszyscy się zajęli samymi sobą a ja zostałam kompletnie sama, wśród obcych ludzi w nieznanym miejscu. Byłam przerażona i wściekła. Nie umiem się "zaprzyjaźniać" z ludźmi. Do tego grupa, z którą rzekomo byłam, kompletnie nie trafiałam w nią tematycznie. Poza tym oni się wszyscy dobrze znali, a ja byłam nowa... Gwóźdź do trumny mi wbiło gdy poszli pić w krzaki. No ale czego mogę oczekiwać, jestem tylko dzieciakiem który 90% życia spędził w domu. A na koniec od 21 do 1.40 w sali obok gdzie spaliśmy napierdalała muzyka metalowa *kciuk w górę* Pewnie teraz, kiedy jestem na świeżo, nie umiem ocenić na trzeźwo tego wszystkiego, bo może nie było aż tak źle... ale nie było dobrze. Podobał mi się tylko panel o JoJo (bogowie, to było piękne) i koncert Fumiki (śpiewała m. in. Aoi Tori z Bleacha). Cieszę się również z prezentu i zakupów, co nie zmienia faktu że no cóż, uważam że zmarnowałam dużo pieniędzy i cenne trzy dni wolnego, które mogłam poświęcić na opierdalanie się. Teraz jestem zła, zmęczona, i czeka mnie praca do szkoły. Tak więc trzymajcie się i... może coś za jakiś czas ruszę.

4 komentarze:

  1. O MÓJ BOSHE, TAK KOSZULKA JEST PRZECUDOWNA, TEŻ TAKĄ CHCĘ D: *sprawdza stan konta* A nie, jednak nie chcę... Jak już mówiłam olej konwenty, jedźmy nad jezioro! (ty jeszcze po prostu nie wiesz, że chcesz xd). Ewentualnie możesz poczekać na dzień, w którym będzie mnie stać, żeby z tobą jechać, bo uda mi się nie wydać wszystkiego na żeglowanie.
    Wiesz może już co chcesz na urodziny? c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TE KOSZULKI SĄ BOSKIE. NAJBARDZIEJ MI SIĘ PODOBAŁA TAKA JEDNA Z "FEAR ME!" BYŁA PO PROSTU UHHH, ALE NIE BYŁO MOJEGO ROZMIARU T_T > http://www.tamaishidesign.com/image/cache/catalog/23-500x500.jpg < Tu masz link do tej koszulki co ją chciałam xD
      NIE JADĘ NAD ŻADNE CHOLERNE JEZIORO, SŁOŃCE TO ZŁO, PANNO ALERGICZKO, A BEZ SŁOŃCA SIĘ NIE JEŹDZI NAD WODĘ XD
      Jak kiedyś autentycznie będziesz mogła jechać to się wybierzemy, ale tak to ja się w to nie bawię _(:3 Wolę się zamknąć w domu na 7 spustów.

      Usuń
  2. Aww, ile rzeczy z Undertale Q_______Q pewnie niektórzy już zaczynają mieć tego dość, ale raczej nie obrażę się za całe stado na Watconie XD chociaż może lepiej nie, bo za każdym mignięciem czachy będzie zawał. No i koszulka, tyle świetnych rzeczy, aż żałuję, że mnie tam nie było XDDD'''
    Ojeeej, trochę przykro no ;; jakbyś była na Watconie to trzymałabym cię obok siebie, żebyś się nie czuła samotnie i niekomfortowo, bo to jedna z najgorszych rzeczy jakie można czuć na konwencie *sigh* cieszę się, że nie poszłaś pić z nimi XDDD'''' odpoczywaj, no i gambaruj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było dużo innych cosplayów, a sporo osób nawet nie widziałam, ale chciało mi się robić tylko zdjęcia z Undertale xD Pozostałe zdjęcia to był raczej impuls niż zaplanowane działanie xD
      Na wiedzówce z Undertale w sumie było zabawnie, bo przyszło dużo ludzi w cosplayach, ale pytania były paskudne i w sumie niewiele osób dobrze odpowiadało xD Czy ja wiem, czy ludzie mają dość? Pewnie, że jest nieco przesyt tą grą, ale nie sądzę żeby to się miało szybko skończyć.
      Jak patrzyłam na stronę tego tamaishi design to brakowało kilku koszulek, które były na stoisku, a były świetne xD Mam nadzieję, że je wrzuci... Poza tym ta koszulka kosztowała 30 zł, a na stronce są ceny w Euro, to boli _(:3
      Miło, że tak mówisz, ale nie sądzę xD Na Watconie miałabyś swoich znajomych xD Nikt mi nie wierzy, kiedy to mówię, ale brzydzę się wszelkimi formami alkoholu i nie mam zamiaru tego brać do ust, ani przebywać w towarzystwie pijących osób ;p
      ANo odpoczywam, tak mnie wszystko boli że matka pozwoliła mi dzisiaj nie iść do szkoły... No i wybrałam sobie stripa do edycji, bo jest uroczy ;/////; Tak więc ten, ty też ganbaruj!

      Usuń