poniedziałek, 4 lipca 2016

Notka konwentowa

...Czy coś. Wei mi będzie marudzić jak tego nie napiszę xDD Dla tych którzy nie wiedzą, byłam na Watconie w Zielonej Górze. Zacznę od zdjęć, których mam uwaga uwaga, dwa. Wei w swojej > notce < ma więcej zdjęć w tym moją krzywą mordę.
 Mój mąż by Kisia. Dzielnie spał ze mną i na konwencie i w autokarze z powrotem do domku, jest idealnych rozmiarów by leżeć koło mojej poduszki... Śliczny jest, co nie? ;//////; Mój pierwszy gadżet z Mayuzumim. Jestem na dobrej drodze by zacząć budowanie świątyni xDD
Cholerstwo, na które wydałam wszystkie pieniądze. I regret nothing. Warto było nic nie jeść i nie pić przez całą niedzielę by mieć tą serię w całości za pół ceny. Choć nadal uważam, że ochujali mnie na 10zł. Ogólnie to tu mam trochę soli, bo wycięli z tomików niektóre sceny, które w wersji skanlacyjnej były... Ale i tak drę się pod niebiosa, kocham tą mangę z całego serca, jest ślicznie narysowana i podoba mi się fabularnie >////////< Dostałam też od Weirdo trzy doujinshi, ale z racji na jej prośbę nie będę ich pokazywać. Tylko znów za nie podziękuję ;D

Pod względem samego konwentu, to był najlepszy konwent na jakim byłam ;D Pomijając małe problemy organizacyjne i 11h czekania na autobus w niedzielę było naprawdę cudownie. Czas spędzony w piwnicy na delektowaniu się perłami polskiej literatury niezależnej *dzikie prychnięcie* i talentem aktorskim Eru, Kisi, Ayu (nie zapomnę tych oczu, Kuroko 1000000/10) i Ness był wart zdartego gardła i obrzydzenia do Berlinek xDD Panel o Kurobasu prowadzony przez Ayu był naprawdę ciekawy, nie interesowałam się w sumie nowymi członkami Seirinu i chociaż czuję, że jeśli powstanie kolejna seria, to będzie jak z Bakuganem (powstań, super hiper duper extra kolosalny kosmiczny astralno międzygalaktyczny smoku wszystkiego co żywe!) i poznam wszystkie nowe ewolucje naszych tęczowych chłopców, to i tak czekam. Brzuch i szczęka mnie bolały po całym dniu, a kładłyśmy się koło 4 w nocy. Chociaż stres związany z podróżą był koszmarny (naprawdę nienawidzę podróżować, wolałabym teleportację) to warto było, bo było naprawdę wspaniale i jeśli będę mogła, to za rok też przyjadę ;//////; Tym razem pociągiem xDD

Z ogłoszeń parafialnych, mam w połowie zrobione dwa KagaKuro. W najbliższym czasie będę umierać, więc ich nie dokończę, ale tak o, zapowiadam że będą. Do zobaczenia!

9 komentarzy:

  1. Lol, jaka nowa seria Kurobasu, o czym ja nie wiem? xd *umarła chyba na czwartym chapterze Extra Game*
    I co to był za konwent tak w ogóle? xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był Watcon w Zielonej Górze xD Nie pisałam tu o tym, bo w poprzedniej wiadomości pisałam gdzie jadę. Z tego co mi wiadomo extra game się już skończyło? Natomiast wyszedł nowy artbook, w którym dowiedzieliśmy się kim są nowi członkowie w Seirinie (są całkiem interesujący, ale lekkie KagaKuro bis) i był tam dopisek w stylu "enemies became stronger. Next stage!" Nic nie jest potwierdzone, ale ludzie chcą wierzyć, że to zapowiedź kontynuacji knb.

      Usuń
    2. Rival has become strong :D A członków z Replace a nie z artbooka, ale cii <3 Polecam czytać wszystko, bo Fuji rozbudował universum xd
      I nie wiem, czego chcecie od mojego Kuroko, grałam bardzo przekonująco xD

      Usuń
    3. Wybacz, słuchałam tego co mówiłaś, ale im więcej szczegółów tym słabiej je zapamiętuję, zwłaszcza gdy nie chodzi o moje ulubione postacie xD Ale dziękuję że mnie poprawiłaś <3
      TWÓJ KUROKO BYŁ GENIALNY, TO BYŁ MAJSTERSZTYK XDD

      Usuń
  2. A widzisz, mówiłam, że będzie cacy! Tylko z tymi godzinami czekania to rzeczywiście, gdybym nie miała rozwalonego kopytka to może mogłybyśmy wrócić do mnie, a to dalej dodatkowe koszta. No nic, może następnym razem będzie jeszcze lepiej XD I dzięki, że przyjechałaś, że byłaś. I za karimatę XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Btw dopiero teraz zauważyłam bandaż i kulę, nie zarejestrowałam kiedy zrobiłaś zdjęcie XDDD

      Usuń
    2. Jak na razie to matka powiedziała że nie wie, czy mnie puści na jakikolwiek jeszcze konwent, skoro na tym urządziłam sobie głodówkę dla jakichś głupich komiksów xD Muszę ci oddać te 7 złotych, jak tylko je będę miała ;x
      Ja dziękuję, że mnie przenocowałaś mimo iż trochę zjebałam z tym autokarem, i za dobrą zabawę ;/////; Mam dwie karimaty jakby co, najwyżej w przyszłym roku zapakuję się w największą walizkę xDD
      A co do zdjęcia, robiłam je tuż po tym jak dostałam od Kisi pluszaczka.

      Usuń
  3. Baaaw, z tobą też się świetnie bawiło <3 Cudowny głos czytający nam to genialne arcydzieło!! <3

    OdpowiedzUsuń