wtorek, 28 kwietnia 2015

赤C(Aka-C) & 赤司くんと青峰くん (Akashi-kun i Aomine-kun)


 
 Numer 2

1. Autor
Skąd to mam
2. Autor
Skąd to mam
***
Są tak krótkie, że nie kalało się przeznaczać na nie osobnego posta... Następny chyba będzie ostatni z serii AoAka! *strzela kartonem z sokiem z czarnej porzeczki* Nie, żebym nie lubiła tych stripów, ale jakoś tak cieszę się, że powolutku kończę xD W takim razie zapowiadam ,,Coś z Hanamiyą'' dla hanamiyii, a także drugie KiKasa dla Meg-chan. Ponieważ to KiKasa jest częścią też innego zamówienia, to poleci całą serią... A z resztą, zobaczycie. Na pewno mam fchuj rozplanowane xDD

5 komentarzy:

  1. Najpierw ten poprzedni strip, bo zapomnę, co chciałam powiedzieć.
    KURWA, DLACZEGO JA TAM ZOBACZYŁAM AKAKURO. AKAKURO W KTÓRYM AKASZ ODSZEDŁ DO TETSIAKA I DOŁĄCZYŁ DO AHO?! O kurwa, jakie to jest poruszające. Kocham tego stripa, tyle feelsów. Chuj, że nie dostrzegam w nim AoAka, a raczej równo je zlewam i patrzę tylko na wymianę uczuć miedzy Tetsu a Akaszem, ten strip jest przepiękny. Taki smutny, taki boleśnie prawdziwy... Kocham go cała sobą kurwa. ANGSTOWE AKAKURO GÓRĄ~! *tak, ja wszędzie wyłapię podteksty do tego shipu, ale nie oszukujmy się, w tym stripie to nie podtekst, a jawna motyw no!*

    Ok, to teraz przejdźmy do stripa powyżej.
    TWOJA GŁOWA JEST ZA WYSOKO, UMRZYJ XD
    Tak to powinno brzmieć w pełnej wersji, tego mi brakuje xd Ale ogólnie to zabawny strip. Chociaż neko-Akasz? Nie, jakoś mi to nie pasuje. Chyba, że do wydrapywania oczu i krwistej orgii pazurów i kłów... wtedy bardzo mi pasuje xd

    P.S Skomentowałam Pożegnanie, jak coś.

    Weny~!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak w sumie to ja też tam widziałam czyste AkaKuro... Inaczej załamanie Kuroko kompletnie nie ma logicznego uzasadnienia. Ale ostatnia strona jest fajna ;D Ostatnio sporo AkaKuro angsta w sieci, głównie ze względu na animca, w którym Teikou arc ciśnie pełną parą... Z jakiegoś powodu przestałam oglądać, ale wierny tumbler przesyła mi powiadomienia z obserwowanych blogów xD
      Też tak uważam xD Motyw Akasha z kompleksem niskości jest przekochany xDD Neko!Akashi jest piękny, jeśli się go dobrze... poprowadzi. Wiesz, lubieżny kocurek i takie tam ;3
      Widziałam, i nawet odpisałam. Dziękuję, przyda się~

      Usuń
  2. Akasz, ty słodki, maluśki, przeuroczy kociaku <3 uwielbiam tego stripa~
    a w tym drugim widziałam siebie *marne 158 cm, idealne na Kouhe <3*. Akaś, jak będziesz pił dużo mleka, to urośniesz, na pewno! *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie nie wiem, czy ci współczuć czy zazdrościć. Małe istotki zwykle są uznawane za urocze, nie to co giganty prawie 180cm xD Ale zależy od osoby, tak więc... *pata po główce* podziała, na pewno ;D
      Ciekawi mnie tylko, jak wam się udaje przełknąć tą dysproporcję głowy do ciała... Mnie to aż boli w oczy xDD
      Przy Akashu zabrakło mi tego charakterystycznego uniesienia rąk w kocie łapki. To by już wgl było zabójstwo xDD

      Usuń
  3. Całym serduchem uwielbiam ten drugi, dodatkowo wyobraziłam sobie wrzask "skrócić o głowę!", gdyby Akashi jakimś cudem doszedł do władzy, to część społeczeństwa musiałaby zrezygnować z głowy...albo chodzić na klęczkach, dobre i to XD'''''

    OdpowiedzUsuń