czwartek, 4 czerwca 2015

AoKuro




***
Szczerze? Nie wiem, czy to ta bloggerka to narysowała, czy od kogoś wzięła. Tytułu też żadnego nie ma... Na stronie w linku nic nie pisze, w dodatku jest po francusku. Nie mam nawet pomysłu gdzie szukać autora, jak ktoś na coś wpadnie to dajcie znać~ Na następny raz zapowiadam KagaKuro, coby się potem nie wymigać. Ogólnie to byłoby dzisiaj, ale od 12 męczę się z naprawianiem gry i żyć mi się odechciewa, a co dopiero edytować... A to AoKuro mi poprawia humor *sparkli*

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie miałam żadnego pomysłu na kreatywne zajęcie miejsca, więc narysowałam Ci mój mózg xd Tak, tak właśnie wygląda mózg CLD xd
      Co do stripa... CZEMU TO BYŁO TAKIE KRÓTKIE?! AoKuro mogę pochłaniać w dowolnych ilościach, ale ten strip... TAK KRÓTKIE, A TAK ŚLICZNE RZECZY POWINNY BYĆ KARALNE.
      Ja wiem, że to w sumie jest fluffik, ale chuj, podobał mi się no. AOKURO TAK BARDZO. PRAGNĘ WIĘCEJ.
      *nie sparkli, bo ryczy w kącie*

      Usuń
    2. NARESZCIE KTOŚ ROZUMIE MOJĄ MIŁOŚĆ DO TEJ DWÓJKI~ Ja też płaczę, że to takie krótkie, BO ZA DUŻO ANGSTU Z TĄ DWÓJKĄ! Ogólnie mało mi AoKuro bez Kise w zestawie... Ale to pewnie wina tego, że nie umiem szukać jak należy. Masz... bardzo ładny mózg xD *pata po główce* Nie płacz, mam jeszcze jeden T_T

      Usuń
    3. JAK BYM MOGŁA NIE ROZUMIEĆ TEJ MIŁOŚCI, JAK TO MOJE NAJPIERWSIEJSZE OTP BYŁO!
      MASZ JESZCZE? TO DAWAJ!

      Usuń
  2. Co takie krótkie no coooo ;////////////////////; Ale tyle feelsów i tak, ja chcę jakiegoś ficka z nimi, trzeba mi ich miłości ;~~~~~;

    Hibari

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA TEŻ PŁACZĘ NAD DŁUGOŚCIĄ. Oni potrzebują tyle miłości, ile idzie w nich wcisnąć ;///////; Pomyślę nad tym, ale szanse małe, za dużo JuAla w głowie xDD

      Usuń
    2. To jest taki piękny shipp powinni być bardziej dopieszczani ;/////;
      JuAla też dobre! XDDD

      Hibari

      Usuń
    3. TAAAK!
      JuAla to miłość, JuAla to kanon, JuAla stworzyła Ohtaka, JUALA TO JEST KURWA ŻYCIE. *nie przejmuj się mną, jestem tylko fanatyczką~*

      Usuń