poniedziałek, 1 czerwca 2015

Happy Birthday To You!















Autor
Skąd to mam
***
Nettori znaczy mokry/rozmoczony a nuru nuru kleisty/lepki, ale nie umiałam znaleźć rozsądnego tłumaczenia, więc zostawiłam oryginały. Dziwnie by to brzmiało w zdaniu...
*sparkli* Jakoś tak AoKuro mi mało w internetach >.< Wiem, że to nie urodziny Aomine, ale kurczę, tak długo czekać? No i nie chciało mi się tłumaczyć poprawnego tytułu, więc zostaje taki, jaki nadała mu Neomah-chan.*kontynuuje sparklenie* Aww, Kuroś... ;/////; Następne AkaKise dla Monte-chan. Wesołego dnia dziecka!

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. (komentnę zbiorczo, bo tak mi wygodniej)
      Zacznę od AoKuro, bo TE FEELSY XD
      O boże ten strip był... tak kurewsko słodki. Ja pierdolę, tyle słodyczy... Ale, kurwa, podobało mi się. I to bardzo. Serio, nie wiem z czego to wynika, może z powodu odwyku w Turcji, ale ten fluffik naprawdę mi się podobał. No i AoKuro... moje pierwsze, najpierwsiejsze OTP.... Tyle sentymentów, tyle miłości....i jeszcze ten tekst z prezentem na przeciwko... kurwa, rozpływam się w tęczową breję, nie próbujcie zbierać mnie do kupy.

      Dalej, Idolkowe JuAla..... To było.... dziwne. Ja tam cały czas widziałam Alladyna w spódniczce, ale ciii xd
      Wgl sam ten motyw, by Alladyn śpiewał w małoletnim damskim zespole... Ciekawy, przyznaję xd No i Judal mangozjeb, tak bardzo ♥
      Aliś przebijający się pod scenę jak lew.... godne pochwały, sama często daję radę dobić się pod samą ścianę śmierci, a potem narzekam, że jestem cała fioletowa. Choć jego inteligencja mnie poraża, serio, nie wiedzieć, nie sprawdzić, gdzie jest wejście vip... *facepalm*
      Wyobraziłam sobie ten plakat nad łóżkiem Judala i nagle mam przed oczami scenę, jak Judal do niego fapie. Do 14-latka. Tak.... ten ship jest tak dziwny.... ale uroczy fchuj.
      A, właśnie, masz błąd: 'Osoby z wejściówkami vip miałyyy? Miejsca na samym początku!'
      Lol, co Ci się zrobiło z tym zdaniem? xd

      No dobra, to teraz drugie JuAla, bo tak.
      Na początek błędy.
      'W sumie przychodzi tu regularnie co pół roku, pewnie Sindbad dawno się skapł.'
      Skapł, serio? Ej, Yazu, to do Ciebie niepodobne, no~
      'Gdy skończył owoca w palcach została mu jedynie pestka' - w bierniku to jest 'owoc', a nie 'owoca'.
      ' A teraz wzrok do góry, bo moja twarz prezentuje się lepiej jak stopy, choć one też są niczego sobie'. - Niż stopy, nie jak.
      Na początku wydawało mi się, że literówki w imieniu Judal są przypadkowe (kiedy Alladyn wypowiada to imię), ale że są one w każdym użyciu tego imienia przez Alladyna, to stwierdziłam, że to chyba celowy zabieg z Twojej strony (?).
      Ok, a co do samej treści.
      Na początku nie miałam pojęcia, z jakim shipem to będzie. Najpierw obstawiałam SinJu, potem JuAli, na samym końcu dopiero dotarło do mnie, że to jednak będzie Twoje OTP (?) (na pewno w Magi, ale czy ogólnie, to nie wiem). Tak cóż... tak budowałaś ten tekst, że przez większość czasu naprawdę nie wiedziałam, z jakim shipem on będzie (choć spodziewałam się, ale nie wiedziałam na pewno).

      Usuń
    2. Ogółem jest to bardzo uroczy shot, czy też miniaturka, chuj to wie, podobnie jak drugi z JuAla. Oba są mega urocze, oba to lekkie fluffy, których nie umiem skomentować, bo wiesz, że komentowanie stripów, fluffów wychodzi mi... bardzo kulawo xd Przy angście to się mogę rozpisać, a tu... no jakoś nie umiem, ale to wiesz od dawna xd
      Nie mówię, że mi się Początek Lata nie podobał, był przyjemny i uroczy, ale nie było to żadne wow, zdecydowanie bardziej podobają mi się te wierszowane angsty z tym parkigniem niż fluffy. No ale to Cię raczej szczególnie nie dziwi.
      No ale samego shota czytało mi się naprawdę przyjemnie, z lekkim uśmiechem. Jakoś po tej Turcji stałam się bardziej tolerancyjna na fluffy, zobaczymy kiedy mi ta chwilowa słabość przejdzie xd

      Dobra, to na koniec, moje śliczności, czyli SinJa.
      O tym, że tego shipa kocham bardzo, to wiesz doskonale. O tym, że wolę go w wersji angstowej też. Ale jeśli mam być szczera, to taka urocza komedia z nuta słodyczy też mi do tego parkingu pasuje. Jafar i tak jego mina 'jestes gównem, Sinbad, nic nie potrafisz, żal, nie król', oh jak ja to kocham.... Nie, serio, on pasuje do roli takiej kapryśnej żony, kapryśnej i bardzo wymagającej. Ten pełen politowania uśmiech, pod którym skrywa się sadystyczna dusza... jak ja to kocham~!
      Także no. Bardzo przyjemny dj, podobał mi się w tym swoim lekko sadystycznym uroku. Serio xd

      Weny~!

      Usuń
    3. AoKuro to moje piękne, najpierwsiejsze OTP z Kuroko. Kocham ich bardzo i trochę ciężko mi zaakceptować przewagę AoKaga...
      Co do błędów - nah, nie poprawię ich. Dla odmiany napisałam takim stylem jak mówię, pisałam to na spontanie i jakoś tak wybitnie pasują mi te błędy. Tak więc przepraszam, jeśli cię rażą, ale zostaną. Tak, błędy imienia Judala są celowe.
      Chciałam zrobić go w sukience, ale to by było hetero... i zdecydowałam, że zostanie w spodenkach ;D Nie fapie, weź daj spokój... Poza tym czy związek 19-latka z 15-latkiem byłby aż tak naganny? Taak, wiem, fluffy to nie twoja bajka. Ale ja je kocham i cieszę się, że dajesz radę je czytać. Dziękuję, wena się przyda xd A, i już mam kupiony bilet na Animatsuri~

      Usuń
  2. To było takie urocze i słodkieeeeeeeeeeeeee *rozpływa się* Dai-chan, ty słodziaku! ^www^

    Hibari

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się zakochałam w tym stripie z marszu ;D Cieszę się, że się podobało~

      Usuń
    2. Uwielbiam AoKuro, nah, sorry, KuroAo gahaha, a ten strip jest taki uroczy, że nie mogę XD

      Hibari

      Usuń
    3. Ostatnio myślałam nad koszulką z napisem ,,Kuro-seme to jest to'', ale moje drugie ja, to rozsądne, wybiło mi ten pomysł z głowy xDD Zdecydowanie za dużo odmóżdżenia w szkole...

      Usuń
    4. Też chcę taką, też! XDDDDDDDD

      Hibari

      Usuń