sobota, 25 czerwca 2016

51%






Autor
Skąd to mam
***
Bww, ładny Kuroko. Nudzi mi się, wiecie? Wakacje dopiero co się zaczęły, a ja nie mam siły na nic. Na prośbę pewnej osoby podjęłam się przetłumaczenia moich MayuKuro na angielski i nigdy nie sądziłam, że mój angielski jest tak żałosny. Współczuję biednej dziewczynie która mi to betuje, bo zapewne z chęcią by mnie powiesiła. Powinnam w ogóle przestać tłumaczyć bo to zakrawa na jakąś chorą hipokryzję, że udaję tłumacza a nie umiem 500 słów na angielski porządnie przełożyć. Well. Idę poszukać czegoś do roboty. Ps, nie ogarniam jak edytorzy pracują z tabletem graficznym. Photoshop odmawia jakiejkolwiek współpracy z tym urządzeniem...

4 komentarze:

  1. ♡♡♡♡

    Mój angielski leży i kwiczy XD
    Straszne nudy w wakacje, nie ma co robić i jakiś wyjazdów nie planuję... W tym momencie to leżę na kanapie przy wiatraku ustawionym na fulla. XD Ten gorąc jest nie do zniesienia. :(

    Komiks ist very kawaii! XDD
    ❤💜💛💚🌈

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raczej szczycę się umiejętnym posługiwaniem się "potocznym" angielskim, w sensie że jeśli coś czytam czy oglądam to nie potrzebuję sprawdzać słówek, po prostu wiem o czym mówią. Ale przekładanie tekstów na angielski, plus fakt, że nawet po polsku piszę dość dziwnie... Well.
      Ja mam dwa wyjazdy zaplanowane i chociaż trochę się stresuję tym pierwszym to chyba będzie dobrze... No i to nie tak, że się nudzę w wakacje. Zawsze znajdę sobie coś do roboty, mam 11 sezon Supernatural, 2 sezon How to get away with murder, całe Jekyll and Hyde, kilkanaście anime do obejrzenia, całe Hadaka Shitsuji do przejścia... To nie tak, że nie mam co robić, po prostu brakuje mi bloga, a bez czytelników nie mam ochoty go prowadzić. Plus chciałabym coś napisać, ale mój wen się ze mną nie zgadza.
      U mnie przez cały dzień leje, więc dziękuję cokolwiek jest w niebiosach za to, bo umieram od takiej temperatury. I nie mam wiatraka w domu, jedynie wachlarz.
      Wiem że jest uroczy, podoba mi się taki semujący Kuroko, śliczny jest ;////;

      Usuń
  2. Na piątym urywku Kuroko ma minę typu "hje hje, ale go zrobiłem w konia" czyste zło i przebiegłość XDDDDD I chyba wiem, kto będzie się czym dzielił w nocy, Kuroko w niektórych sytuacjach to sto pro seme, a w tej niezbyt widzę go na dole XD'''

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam, kiedy Kuroko semuje, a tutaj to on ma wypisane wielkie "seme" na mordzie xDD Przecież Kagami się cały rumieni i w ogóle, dziewica xD Ta "niewinność" na pierwszych panelach to tylko zmyłka, Kagami uciekaj xDD

      Usuń