niedziela, 5 czerwca 2016

Aikotoba






Autor
Skąd to mam
***
MOJE SERCE PĘCZNIEJE Z MIŁOŚCI GDY TO WIDZĘ T_T Już tłumaczę, o co chodzi. Słowo klucz to "aikotoba". Na kartce Tetsu pisze 合言葉 co czyta się "aikotoba" ale znaczy hasło lub właśnie magiczne słowo. Na ostatniej stronie Aomine mówi 愛言葉 co też czyta się "aikotoba" ale znaczy słowa miłości. Uwielbiam japońskie gry słowne, są wspaniałe... Do tego naprawdę ładna kreska... Abwwww _(;x_ Btw, w Grafiku pojawi się rozpiska na dwa kolejne stripy które zrobiłam, robiłam porządek w zapisanych zakładkach i postanowiłam że je w końcu zrobię. Moje biedne serce, tyle feelsów mam przez ten komiks T_T

4 komentarze:

  1. Cieplutko ❤❤❤
    Na serduszku mnie coś się pali. 😮

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochany komiks, co nie? Uśmiecham się do niego jak głupia ;/////;

      Usuń
  2. Cholernie lubię takiego szczerego, ale niewulgarnego Aomine, powinno być go więcej *sigh* ładne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na temat tego komiksu mogłabym dużo mówić, bo go po prostu kocham, bo jest przepiękny... Więc cieszę się ;DD

      Usuń