wtorek, 3 lutego 2015

Libster Award

Nie wiem, za jakie grzechy, ale CLD nominowała mnie do tego czegoś i jeszcze każe odpowiadać na pytania... Z tego co zrozumiałam, Libster to nagroda za twórczość na mniejszych blogach? Chyba tak... Tak czy siak, mam odpowiedzieć na 11 pytań, zadać własne 11 i nominować kogoś. Z tym, że wszystkie blogi jakie znam, już są nominowane... Szlag. Trudno, czas odpowiedzieć.

1. Jak zdefiniowałbyś/abyś miłość?

Pewnie wyjdzie mi dość dziwnie, ale w moim odczuciu dojrzałą decyzją. W czasie zakochania są te wszystkie motylki, seks jak fajerwerki itd., natomiast miłość jest wtedy, gdy świadomie, pomimo wad tej drugiej osoby, pomimo tego, że mogłabyś być kurą domową jakiegoś miliardera, mieć karierę lepszą niż Bill Gates i forsy jak lodu, wybierasz życie z tym facetem i użeranie się z nim. I nie zamieniłabyś tego na nic innego. To jest miłość.
2. Jak wytłumaczyłbyś/abyś osobie niewidomej, czym jest kolor?
Z racji tego, że twoje oczy są uszkodzone, nie widzisz tego, jednak jest na tym świecie światło. To światło nie dociera do twojego mózgu, dlatego to co widzisz, to czerń. Jest to jeden z kolorów. Jest ich o wiele, wiele więcej, jednak nie jestem w stanie mówić o nich tak, byś zrozumiał/a o co mi chodzi. Powiem więc, że kolor to wiązka światła o konkretnej długości. Mam nadzieję, że któregoś dnia będziesz mógł/a je poznać.
3. Gdybyś miał/a wytatuować sobie na ciele jedno słowo, jakie by ono było? 
Ogień. Nie powiem, dlaczego.
4. Dialogi czy opisy? 
Jeśli chodzi o czytanie, dialogi. W pisaniu wolę utrzymywać równowagę, choć mam wrażenie, że pisanie dialogów przychodzi mi o wiele łatwiej. 
5. Happy end czy dead end?
Zależy od nastroju, jednak zazwyczaj preferuję happy endy. Choć dobrym dead endem z yandere w roli głównej nigdy nie wzgardzę ;D
6. Sadyzm czy masochizm?  
Przydałoby się sprecyzowane pytanie xD Te dwa pojęcia są ze sobą tak związane, że nie potrafię wybrać jednego. Wolę jednak myśleć, że zdecydowanie sadyzm.
7. Najbardziej poroniony tekst, jaki w życiu przeczytałeś/aś.
Oh God, to był strip, nie wiem, czy zalicza się do tekstów... Ale pijani Kiseki mieli różne, dziwne odpały... Kise cosplayował Bleacha, Kuroko gadał, że jest jednorożcem, Akashi płakał... Uśmiałam się za wszystkie czasy, jednak było to poronione. Jak dla mnie.
8. Czym jest dla Ciebie pisanie?
Cholera, ciężkie pytanie...  Mój umysł jest dość twórczy, jeśli chodzi o historie, ale nie umiem ich opowiadać w codziennych interakcjach, po prostu słownie tego nie przekażę. A potem siadam do klawiatury i znajduję słowa, których na co dzień nie używam, jednak doskonale je znam. Piszę, bo chcę, żeby ludzie znali te historie, gdyż uważam je za zabawne albo ciekawe. Bo chciałabym, żeby ktoś inny cieszył się tak samo, jak ja się cieszę, gdy czytam coś, co mi się podoba. Matko, wywód filozoficzny...
9. Gdybyś miał/a możliwość biec przed siebie bez żadnych barier fizycznych czy też przestrzennych, gdzie byś dobiegł/a?
Z realnych miejsc do Norwegii. W ten północny rejon, który tchnie magicznym chłodem. Obejrzałabym fiordy, zamki z lodu, jaskinie lodowe, a potem się tam osiedliła. Natomiast gdybym mogła pobiec gdziebądź, nie tylko w realnym świecie, chciałabym zostać bohaterką książki. Nie pamiętam jej tytułu, ale była o sukubicy Georginie. Chciałabym zostać tą główną bohaterką. 
10. Czym kierujesz się w życiu? Masz motto?  
Nie mam motto. W życiu kieruję się własnym kodeksem moralnym, którego nigdy nie naginam. Choć oczywiście nie mówię, że jest on normalny xD
11. Gdybyś mógł/mogła powtórzyć jedną chwilę ze swojego życia, co by nią było? 
Nah, wyznanie typowego nerda - moment, gdy usiadłam do oglądania Bleacha. Nigdy nie byłam równie szczęśliwa, jak wtedy, gdy oglądałam to anime po raz pierwszy. Tak wiem, jestem dziwna. 

No i nadchodzi ten moment *werble*

Nominuję:
Kiri-chan 
Seiko-san
Black
davids
A teraz, pytania!
1. Co było najdziwniejsze w najdziwniejszej osobie, jaką poznałaś?
2. Kto byłby pierwszą osobą do twojego haremu? Stworzyłabyś taki w ogóle?
3. Wolisz klasykę czy nowoczesność?
4. Ulubiona manga.
5. Gdybyś mogła zdobyć jedną super moc, jaka by to była?
6. Gdybyś mogła odrodzić się jako dowolny byt na świecie, co by to było?
7. Ulubiony owoc.
8. Co robisz w wolnym czasie, by się zrelaksować?
9. Preferowany typ faceta.
10. Co sądzisz na temat portali społecznościowych?
11. Skąd czerpiesz inspirację do pisania?

*ukłon* Da fak, nie ma ukłonu.

Hitomi postanowiła mnie dobić kolejną nominacją. Wbijajcie wszyscy te gwoździe do trumny. *sigh* Odpowiadamy ;D
1. Kto jest dla ciebie najważniejszą osobą w życiu? (nie konkretnie tylko np.mama, przyjaciółka)
O rany... Szczerze? Kocham moje przyjaciółki, ale nie wiem, czy są najważniejsze. A jeśli one nie są, to nie mam nikogo takiego.
2. Kto jest twoim ulubionym autorem/autorką?
Nie mam.
3. Której pory roku nie lubisz?
Pod względem pogody nienawidzę lata. Jest za gorąco. Ale wakacje lubię, póki nikt mi nie każe wychodzić z domu.
4. Twój ulubiony cytat, sentencja itp.
,,Czy gdybym była deszczem, łączącym niebo i ziemię, które w całej historii nigdy się nie połączyły, mogłabym zjednoczyć dwa ludzkie serca?'' z Bleacha.
Nie jest to dokładny cytat, ale mniej więcej taka jest jego treść.
5. Jakie jest twoje ulubione miejsce?
Poza pustą chałupką? Niedaleko mojego domu jest niewielki park, po którym lubię spacerować wieczorami.
6. Czy jest ktoś kogo chciałbyś przywrócić do życia?
Powołać do życia owszem, przywrócić nie.
7. Co jest dla ciebie najważniejsze w czytanych tekstach?
To, jakie emocje we mnie wywołują. Jeśli chodzi o yaoi, większość tekstów mi się podoba, co do książek jestem bardziej wybredna.
8. Wierzysz w niebo?
No przecież widzę, to niebieskie nad nami.
9. Co cenisz sobie w ludziach?
Poszanowanie dla odmienności innych.
10. Spotkało cię kiedyś niewyobrażalne szczęście?  Coś czego nie chcesz nigdy zapomnieć?
Nie za bardzo.
11. Czy starasz się spełniać swoje marzenia? Pielęgnujesz je?
Dla mnie marzenie to ma być coś nieosiągalnego. Pielęgnuję je, jednak marzenia pozostawiam wyobraźni. Realizuję cele, a nie marzenia.

*teraz ukłon* Nie ma, Momo też chce mnie zabić. 
1. Co skłoniło Cię do pisania?
Moje przyjaciółki.
2. Jak poznałaś swój aktualny fandom w którym piszesz?
Trafiłam przypadkiem na jednego bloga, którego niestety nie pamiętam z adresu, a po nim niteczką trafiłam na bloga weirdo-sama itd.
3. Wolisz pisać spokojnie czy z licznymi zwrotami w akcji?
To nie jest kwestia tego co wolę, tylko co mi wychodzi. Ja i moja wena mamy 5 różnych pomysłów na dane opowiadanie, a ja nie umiem oceniać własnych dzieł.
4. Dwie rzeczy bez których nie możesz żyć.
Muzyka i coś do czytania. Nieważne, czy to manga, książka, blog, ale muszę mieć coś do czytania.
5. Największe marzenie.
Moje największe marzenie jest długie, bo zawiera w sobie dość sporo rzeczy... Ale chciałabym być piękna, nieśmiertelna, potężna, mieć harem postaci z anime i żeby ludzie bali się oddychać w mojej obecności. Tak na raz. No i mieć smoka.
6. Ulubiona pora roku.
Jesień. Kocham pochmurną pogodę, niskie ciśnienie, częste opady deszczu, niskie temperatury (ale bez śniegu), więc jesień jest dla mnie idealna.
7. Twoja indywidualna definicja uczuć.
Następne poproszę...! *sigh* Uczucie to stan, w który wchodzimy pod wpływem wydarzeń. Jest on od tych wydarzeń zależny.
8. Największe uczucie, jakim jesteś w stanie na tym etapie swojego życia, obdarować drugiego człowieka.
Poświęcenie. Chociaż nie wiem, czy to uczucie.
9. Często bywasz smutnym?
Taa.
10. Co byś zrobiła mając maszynę czasu i skrzydła naraz.
Cofnęłabym się do dnia, w którym rodzice mnie robili, i pieprznęła ich tymi skrzydłami w głowę.
11. Ulubiona metafora.
Było, więc tylko wkleję z góry.  ,,Czy gdybym była deszczem, łączącym niebo i ziemię, które w całej historii nigdy się nie połączyły, mogłabym zjednoczyć dwa ludzkie serca?'' z Bleacha.
Nie jest to dokładny cytat, ale mniej więcej taka jest jego treść.

Już się nie kłaniam. I dobrze zrobiłam, bo Kiriś też postanowiła, że w ramach zemsty za nominację, mam jej odpowiedzieć na pytania xD
1. Ulubiony, yaoistyczny ship (nie uznajmy wszyscy x ktoś)?
Aktualnie niestety nie potrafię wybrać jednego, bo to jak upierdolić sobie rękę, ale kocham trzy shipy z KnB - AoAka, AkaKuro i MayuKuro oraz Yoh z Hao z SK.
2. Jakiego seiyuu najbardziej lubisz? Zwróciłaś na niego uwagę, kiedy podkładał głos pod jaką postać?
Na równi uwielbiam Junichi Suwabe i Hiroshi Kamiyę. Na pierwszego zwróciłam na uwagę przy Grimmjowie z Bleacha, na drugiego przy Izayi z Durarara.
3. Znienawidzona (nie, nie wolno napisać Kagami) i ulubiona postać w KnB?
Nienawidzę Nebuyi z Rakuzanu, kocham znów trzy postacie - Akashiego, Tetsuyę i Mayuzumiego <3
4. Grałaś kiedyś w Gothica? Jeśli tak - kogo z kim parujesz? D;
Grałam w dwie części Gothika, jak już to sparowałabym Bezimiennego z Diego.
5. Chciałabyś polecieć w kosmos?
Nie.
6. Jak bardzo kochasz AoKaga (nie, nie można powiedzieć, że się go nie kocha)?
Czytam większość, jakie znajdę, ale nie powiem żebym była fanatyczką tego pairingu ^.^
7. Jaka była Twoja pierwsza para gejów, którą kochałaś?
Haha, Yoh z Hao. Może i nie są oryginalnie gejami, ale ja kocham motyw braci, do tego bliźniaków, po prostu cudo <3
8. Anime/manga, w którym uniwersum pisałaś, zaczynając swoją bloggerską przygodę?
Szczerze? Pierwszy pierwszy to był właśnie Yoh z Hao. A ten co teraz nie zaczynałam od anime, tylko książki ;P
9. CZY I TY CHCESZ BYĆ MISTRZEM POKEMON? D;
No ba, Pokemony górą ;D
10. Najlepsze wspomnienie z dzieciństwa.
Moje dzieciństwo było dość jednostajne, nie przypominam sobie jakiegoś super szczęśliwego dnia, czy choćby odstającego od normy.
11. Pragniesz powstania imperium AoKaga? Jeśli tak - które państwo jest pierwsze na twojej liście podbojów imperium AoKaga? Jeśli nie - co zrobisz, gdy już powstanie?
Nie pragnę. Co zrobię? Zignoruję je.

Prosz, Kiri. Twoje odpowiedzi ;p

9 komentarzy:

  1. Mnie tam wywody filozoficzne nie przeszkadzają (o czym zresztą wiesz), a jeśli chodzi o znaczenie pisania, to mogłabym o tym słuchać godzinami (choć wolę być raczej prowadzącym, niż słuchaczem xd).
    Ale podoba mi się ta Twoja definicja. Jej byłam chyba właśnie najbardziej ciekawa. I jeszcze tego poronionego tekstu. I tatuażu. Tak, tatuażem bardzo mnie zaintrygowałaś, nie powiem~

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie morduj mnie ja też cię nominowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego ja ;-; ? No trudno xD Skoro mus to mus.. Ide kminić jakiegoś posta xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Us ^^ Wykminiłam xD No i dziękuję za nominację ^^

      Usuń
  4. "O rany... Szczerze? Kocham moje przyjaciółki, ale nie wiem, czy są najważniejsze. A jeśli one nie są, to nie mam nikogo takiego."
    Chlip.
    Macie jechać ze mną do tej cholernej Ameryki!

    OdpowiedzUsuń
  5. RÓWNIEŻ CIĘ NOMINOWAŁAM, POZDRAWIAM C:

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha-ha-ha-ha. Jak tylko opublikuję, to czuj kiriowy topór zemsty w swoim serduszku. <3

    OdpowiedzUsuń