niedziela, 15 lutego 2015

【黒バス腐】赤い糸よりも (Parodia Kurobasu) Lepszy niż czerwona nić

NIE, NIE ZAPOMNIAŁAM. Mój telefon nie zapomina o tego typu sprawach, i chociaż padam na nos, to nadrabiam gejozę. A skoro o gejozie mowa...
Wszystkiego najlepszego, Hitomi!! Zdrówka, szczęścia, weny, forsy i łączę się w bólu w związku z końcem ferii [*] Nie no, żebyś nam długo żyła, zdrowo żyła i długo pisała, słońce ;D
Znalazłam dla ciebie AkaFuri... Może się spodoba ;P



***
Jeszcze raz, wszystkiego naj słoneczko ;D

19 komentarzy:

  1. KOCHAM CIĘ YAZU MIŁOŚCI TY MOJA NAJWIĘKSZA!!!!!
    To jest zdecydowanie jeden z najlepszych prezentów jakiekolwiek dostałam. AkaFuri! Lepszego prezentu nie mogłaś mi sprawić.
    Akashi oczywiście od romantyka do sadysty. Najpierw słodko i miło, a potem odbiera chęć do życia Koukiemu.
    Jeszcze raz wielkie dzięki. Idę się wypłakać do kąta :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łał, szybko tu dotarłaś, ale cieszę się ;D Widzisz, poświęciłam się dla ciebie, więc to dobrze, że się cieszysz, ale nie płacz *da fak, ta logika* Przepraszam, jak piszę nieskładnie, ale naprawdę, gdyby nie Twoje urodziny i chemia właśnie spałabym w łóżeczku, przytulona do poduszki z Kagamim, Kuroko i Aomine. A jutro napiję się kawy z kubeczka z Kiseki. *tak bardzo gotowa pochwalić się tym, co kupiła* xD Nie no, najważniejsze że się spodobało, reszta jest na drugim planie. Sto lat, Hitomi-chan !

      Usuń
  2. Takie... aw~ Tak bardzo Akaszowate.
    *tak bardzo długi komentarz*

    OdpowiedzUsuń
  3. Leżę i nie wstaję~ xD To było takie w stylu sadystycznego Akashiego~ Ale hej~! To w sumie nawet romantyczna myśl~ Łańcuchy zamiast nici, toż to genialne, dzięki temu nigdy się nie rozstaną i będę razem... Już na zawsze i zawsze~! :D (Ale myślę, że na Furihatę to by nawet zwykła niteczka wystarczyła, raczej nie zdołałby uciec~ xD)

    PS. Hm... Wiem, że zapewne większość osób tutaj zdołuję, ale...~ Jak ja się cieszę, że właśnie ferie mi się rozpoczynają~ :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego typu AkaFuri jest dla mnie przetrawialne, więc całkiem dobrze zniosłam przerabianie go ;D A ten motyw z łańcuchem jest idealny dla yandere, ja to normalnie widzę xD Idź rzuć się z dywanu, potnij marchewką, powieś na papierze toaletowym czy coś... *ferie, wróćcie ;--;*

      Usuń
  4. Omg tak bardzo Akashi hahahahaha! XDDD Co tam nić, dawaj łańcuch! XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Sto lat, Hitomi :D Czerwony łańcuch pasuje do Akashiego, widziałam kiedyś na pixivie doujin (z fem!Furihatą), jak Akashi przecina nić z którą Kouki był już z kimś połączony i zawiązuje ją na swoim palcu, nah :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brrr, umiem to sobie wyobrazić i... Nie. Ale co kto lubi xD

      Usuń
  6. Milion lat ,milion lat!~ ^^ Szczerze to "czytałam" to po arabsku DX . Nie zrozumiałam nic , ale obrazki były fajne ^^! Ja miałam na mojej komórce dj z szekszem ale się komórka spierdoliła i nie oddają mi już ponad 1,5 miesiąca :<< . A Jezusie (Yazusie) XD kiedy masz urodziny?*O*~WMM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to znalazłam po rosyjsku, a dopiero potem po angielsku. E tam, w ten sposób czytałam kilka doujinshi, też było fajnie. Np Violation Fouls tak czytałam, i choć potem znalazłam po angielsku, to i tak obrazki były fajne xD No cóż, telefony lubią zdychać, mój się jeszcze trzyma, ale na szczęście niedługo idzie w odstawkę dla nowszego modelu *wymienię cieee, na lepszy modeeel* Ja? 27 czerwca, ale i tak wszyscy zapomną, jak co roku ;D

      Usuń
  7. Waaat Akashi taki romantyczny jak emocjonalny beton...
    Biedny Kou, coś mi się zdaje, że akończy w klatce TT.TT
    BTW zajebiste, of curse. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako osoba nie lubiąca AkaFuri uśmiałam się przednio z przerażonego królika ^.^ Ale cieszę się, że się spodobało ;D

      Usuń
  8. Wiesz, że parkingu nie trawię, jak dla mnie to tylko zmarnowany beton, niemniej pomysł Akasza z łańcuchem bardzo zajebisty, jak na Pana Świata przystało. Gdyby jeszcze zamiast Furihaty był Tetsu to wszystko byłoby idealnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się i podpisuję wszystkimi kończynami, zabić królika i dać tu Tetsu ;D

      Usuń
  9. Co tak nić, które bardzo łatwo nożyczki przetną:) dużo lepszy łańcuch XD
    pasuje to do Akashiego, to taka bardzo delikatna i romantyczna dusza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ba, wszyscy wiedzą, że Akash jest delikatny, czuły i troskliwy, wszyscy tylko nie Furihata xD Też twierdzę, że łańcuch to lepsze rozwiązanie ;D

      Usuń