czwartek, 29 stycznia 2015

Misoji no Koi & Misoji no Seikatsu

Tym razem postanowiłam nie wrzucać obrazków, tylko po prostu daję wam do pobrania. W 3 dniowym cyklu powinnam wrzucać dopiero jutro, jednak dzisiaj jest specjalna okazja!! Składałam ci już życzenia, moja droga, jednak i tak, żeby cały świat wiedział - Judyta alias Wiedźma ma dzisiaj urodzinki! Wszystkiego naj, słońce! Jeszcze raz przepraszam za taki żałosny prezent, ale dzisiaj kończy się twój odwyk, więc masz ode mnie jeszcze te dwa doujinshi z Twoim ukochanym KagaKuro, lekkim cieniem AoKuro i nawiązaniem do MidoTaka ;D Chciałam na dzisiaj wyrobić się z rozdziałem, ale mu się urosło, więc postaram się go skończyć... Za jakiś czas xD
Co do niektórych rzeczy nie jestem pewna, jedną chmurkę po angielsku zostawiłam, bo to tak ładnie pasuje xDD No i naturalnie czekam na krytykę, to moje drugie pełne doujinshi, więc możecie mi wytykać wszystko, co zauważycie. Postaram się ponaprawiać. Mam nadzieję, że się wam spodoba ;D
***
Naturalnie mamy to dzięki uprzejmości BakaDumbAhoScans, nie zapomnijcie obdarzyć ich swoją miłością ;D
Misoji no Koi
Misoji no Seikatsu

6 komentarzy:

  1. Kocham cię! ;D To jest idealne, ani trochę nie przesłodzone. Błędów chyba niema, przynajmniej ja żadnych nie zauważyłam. W ogóle zakochałam się w tym. Przeczytałam dwa razy. I dziękuję za życzenia, jak je czytałam to szczerzyłam się do monitora. Właściwie dalej się szczerzę, ja się taka pijana dzisiaj czuję, no wiesz jak się ucieszyłam jak przyjechałaś? A potem mi ta moja durna klasa zaśpiewała 'sto lat' (myślałam, że umrę, korzystając z tego, że poświęciłam uwagę książce, ustawili się na środku i zaczęli śpiewać). Jeszcze raz ci dziękuję za prezent, ten rysunek zaraz zawiśnie... gdzieś. Coś się wymyśli. Twórz ten rozdział, będę czekać ;D A teraz spadam piec ciasta ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to biegało, żebyś była szczęśliwa ;D Cieszę się, że nie widzisz żadnych błędów ;D No i w ogóle, obie mamy pełnię szczęścia ;D Ten rysunek to okładka książki, masz zamiar ją całą powiesić czy co? xDD Miłego pieczenia ;D

      Usuń
  2. Dobra, czytam twojego bloga od stosunkowo niedawna, więc postanowiłam, że ujawnię się pod tą notką bo..:
    KagaKuro połączone z AoKuro~! Ten doujin to jak spełnienie moich yaoistycznych wyobrażeń i teorii paringowych~! Czytam to w kółko i w kółko, i ciągle nie mam dość~ ;v; Boże, wielbię cię za ten projekt~! Twoje tłumaczenie jest świetne~! (Choć udało mi się wyłapać jeden błąd, ale stosunkowo mało ważny, więc jest git~) :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gusari ma przepiękne doujinshi, uwielbiam je, choć specjalizuje się w MidoTakałkach ;D Cieszę się, że postanowiłaś się ujawnić ;D No cóż, wstyd przyznać, ale sama zauważyłam jeden błąd, zaraz usiądę i go naprawię, bo aż mnie kłuje w oczka i bodzie w głębi duszy ;x Miałam sporo wątpliwości co do tłumaczenia (tak to jest, jak się tłumaczy pół przytomna) ale skoro jest akceptowalne, to zostaje mi tylko zacieszać ;D Liczę, iż zostaniesz na dłużej ;D

      Usuń
  3. Miałam to olać, nie pobierac, bo nie lubie pobierać DD:
    Ale zobaczyłam ze to KagaKuro i wszystkie moje postanowienia kij strzelił xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrzucanie ponad 60 obrazków boli xD W dodatku wiem, że są ludzie lubiący mieć wszystko na dysku, a mnie by pierdolec sczyścił jakbym miała prawie 70 obrazków po jednym zapisywać xD

      Usuń